V is echt een knuffel.. ik ben soms aan het vliegen als we knuffelen.. maar als we dan rijden en ze werkt niet mee.. dan ben ik een baksteen Maar het is gewoon zo dan gaat het heel goed maar een week later dan probeert ze me eraf te gooien Dat werkt ook niet echt voor mijn zelfvertrouwen dat ik haar goed rijd.. en dan word ik boos etc. etc.
Ook hallo Even bijgelezen, internet lag er gister uit.. .. Euh tja.. Patty. Ik ging Dinsdag proberen op VIane te springen, maar die is me toch iets te hoog om er op te springen ..
HAd vandaag les op de manege. Op Kerona. Meeen wat groot ineens .. En smal!!.. Gingen wel springen Ook in- uitje.. Das lache _o-.. Mr goed.. Ga 1 juli meedoen met spel op de manege.. Met nog 3 andere in team.. Heb je 2 minuten.. en dan allemala opstakels in de bak.. VOor elk iets aantal punten en dan moet je zoveel mogenlijk punten zien te scoren..
Weet je.. Kerona reed moeilijk Ik moest echt ZO erg wennen..
Okay, ben ik weer even! Ik zal donderdag ofzo pas weer kunnen bijlezen, aankomend weekend ben ik weg, vanaf morgen middag al. En heb vanaf dinsdag proefwerkweek, maar heb woensdag een heel groot proefwerk! Al die leraren plannen het nog even lekker op het laatste moment...
Uhm.. heb je de laatste uren niet heel vaak geprobeert op bokt te komen? Ze hebben geupdate of zo denk ik..
Ik kan niet in mijn eigen berichten en ik kan mijn profiel niet bewerken.. en ik vind het engels irritant, ipv nederlands en het opeens heel kleine lettertype is ook niet alles..
Maar ben nu weer weg doeg.. hoop dat bokt binnenkort 'normaal' wordt..