Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jibbel schreef:Daphne__ schreef:''Het stoppen met zoeken naar een bijrijder betekent dat hij 2 dagen per week in de molen en paddock komt''
En dan had ik mijn eerste berichtje niet tegen de eigenaar van het paard trouwens, die zoekt een verzorger om het te voorkomen. Maar er zegt hier iemand dat het zo toch prima is, die paddock en stapmolen.
Ik ga ervan uit dat ermee bedoeld wordt dat de eigenaresse 2 dagen niet kan en het paard daardoor op die 2 dagen alleen in de paddock/ stapmolen komt en dat ze de overige dagen er wel gewoon zelf is.
JastieHorse schreef:Ik sta zelf ook in de randstad. Mijn paarden staan nu 24/7 buiten en vd winter alleen s'nachts op stal. Ik heb een hele goede rijbak en betaal niet veel. 2 van mijn paarden hebben ook een uitloopstal. Het kan dus allemaal wel.
Ik zou zeggen voor degene die zoeken naar een bijrijder..geef niet op! Er zitten ook echt toppers tussen.
Caira schreef:Echt schiet mij maar in de kerstboom.
Via pb weer contact gehad met iemand. Ik heb hier 7 paarden staan waarmee gewerkt kan worden van shetlander tot belgisch trekpaard, tinkers, een draver en een welsh a, het werken kan variëren van werken aan de hand, grondwerk, lange teugel, DLL, loswerk en rijden zowel in de bak als naar buiten, instructie aanwezig, paarden zijn in de categorie helemaal groen t/m appuyementen en zijgangen volledig bevestigd. En dan krijg je een pbtje terug: nee ik doe het toch maar niet, want het is te weinig uitdaging.
Howly cow, wat moet ik dan aanbieden? Ik weet het even niet meer hoor...
Lianne86 schreef:"Ik poets je paard, zadel hem voor je op zodat je alleen hoeft op te stappen en te rijden, daarna kun je hem weer teruggeven en lekker in een warme kantine/auto of wat dan ook stappen, eventueel speel ik ook nog taxi"
Lianne86 schreef:Haha, hier kwam het zelfs zonder wedstrijd voor (en ook met het buurmeisje dat van zichzelf elke week kon komen rijden... maar even afgekapt)
Maar dat is het erge, mensen vragen vaak of ze kunnen komen rijden, hoe vaak, wat het kost, of er een binnenbak is en de rest lijkt gewoon "onnodig" om te weten... Soms vragen ze nog iets over de pony "hoe heet ie en heb je een foto?"