Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celiien schreef:Tjah klinkt misschien moeilijk, maar een stal waar hij 's winters meer buiten komt? Weet niet waar hij nu staat maar hier komen ze in de winter de hele ochtend buiten.. En is het daarnaast mogelijk dat ze hem nog in de stapmolen zetten. is beter dan een uurtje in de paddock
salamaleque schreef:@mara2000
Het stoppen met zoeken naar een bijrijder betekent dat hij 2 dagen per week in de molen en paddock komt en ik er meestal niet ben om echt actief iets met hem te doen en dat vind ik een moeilijke keuze. Ik heb liever dat hij aan de slag is met iemand maar Het valt nog niet mee om iemand te vinden. In de zomer staat hij op de wei en dan ook maar een dagdeel (in overleg met de DA) met een graasmasker. Daarna gaat hij op stal, hij heeft wel een kleine uitloop.
sneeuwpop schreef:Nou ja... Stap molen en paddock is toch prima!
Hij beweegt en staat een poosje buiten, tjonge Hoe zwaar kan het leven zijn... Alsof een ruiter op je rug zoveel beter is.....
Mara2000 schreef:sneeuwpop schreef:Nou ja... Stap molen en paddock is toch prima!
Hij beweegt en staat een poosje buiten, tjonge Hoe zwaar kan het leven zijn... Alsof een ruiter op je rug zoveel beter is.....
Gaat ook niet om ruiter op je rug maar om aandacht, verzorging en beweging.
Stapmolen, ik snap serieus niet dat er mensen positief over zijn. Zo geestdodend.
Daphne__ schreef:''Het stoppen met zoeken naar een bijrijder betekent dat hij 2 dagen per week in de molen en paddock komt''
En dan had ik mijn eerste berichtje niet tegen de eigenaar van het paard trouwens, die zoekt een verzorger om het te voorkomen. Maar er zegt hier iemand dat het zo toch prima is, die paddock en stapmolen.
Jibbel schreef:Daphne__ schreef:''Het stoppen met zoeken naar een bijrijder betekent dat hij 2 dagen per week in de molen en paddock komt''
En dan had ik mijn eerste berichtje niet tegen de eigenaar van het paard trouwens, die zoekt een verzorger om het te voorkomen. Maar er zegt hier iemand dat het zo toch prima is, die paddock en stapmolen.
Ik ga ervan uit dat ermee bedoeld wordt dat de eigenaresse 2 dagen niet kan en het paard daardoor op die 2 dagen alleen in de paddock/ stapmolen komt en dat ze de overige dagen er wel gewoon zelf is.