Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xEliiiise

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:49

Volgens mij is het mij niet gegunt ofzo haha

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:51

xEliiiise schreef:
Volgens mij is het mij niet gegunt ofzo haha

sorry ik wou er gister al naar kijken
maar ik vind het er erg netjes uit zien :j

m_d3l13fj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 16:40

Bedankt voor de tips *\o/*
xZiva_ schreef:
m_d3l13fj3 schreef:
Iemand nog tips,
ben nu al een tijdje bezig met zoeken naar een verzorgpony/paard (dus geen bijrijdpaard/pony) maar helaas nog niks te vinden zoek vooral via bokt en marktplaats, en ken niet heel veel mensen met een pony die misschien iets weten.
Ik heb ook een advertentie gemaakt:
http://www.bokt.nl/markt/ad/258771/verz ... aangeboden

iemand nog een idee?

mag ik vragen waarom je een vezorgpony zoekt, en geen bijrijdpony? (ik ben dan toch wel benieuwd, aangezien verzorgers tegenwoordig ook(bijna) allemaal willen rijden :j )

ik weet het eigenlijk niet echt, het lijkt me een beetje eng en vindt van mezelf dat ik daar nog niet genoeg rijervaring voor heb om zonder toezicht van iemand te rijden, en de meesten mensen nemen een verzorgster of bijrijdster vanwege tijd en, ik denk niet dat ze dan zin hebben om er bij te blijven :P en verder heb ik er niet echt behoefte aan

Pepper_78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 11:04

Hoi meiden! Als er nog een vrolijke, enthousiaste meid van 14+ een superbrave grote C-pony die in Vriezenveen (ov) staat wil bijrijden, stuur dan ff een PB-tje.

feb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 11:05

ik ben een meisje met echte passie voor paarden ik ben 11 en heb 5 jaar evaring ik kom alle afspraken na en vind niks erg om te doen en je mag alles vragen ik woon in de buurt van zaanstad in die omgeving en ik ben dus een echte paardengek en ik heb veel bosritten en duinritten gemaakt maar ik kan niks vinden ik hoop dat ik hiermee iets kan vinden want het is een grote droom nou dank alvast voor het lezen ik hoor het graag en meer info over mij je kan alles vragen /3

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 18:55

feb schreef:
ik ben een meisje met echte passie voor paarden ik ben 11 en heb 5 jaar evaring ik kom alle afspraken na en vind niks erg om te doen en je mag alles vragen ik woon in de buurt van zaanstad in die omgeving en ik ben dus een echte paardengek en ik heb veel bosritten en duinritten gemaakt maar ik kan niks vinden ik hoop dat ik hiermee iets kan vinden want het is een grote droom nou dank alvast voor het lezen ik hoor het graag en meer info over mij je kan alles vragen /3

dit hoort thuis op de boktmarkt, en niet in dit topic ;)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:05

Ik ben het met Ziva eens, ook de "advertentie" van Pepper hoort hier niet thuis. Hoe aantrekkelijk het ook is om het hier neer te zetten in de hoop dat meer mensen het lezen.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:46

hier weer zo'n dure. zou echt de perfecte pony geweest zijn ! :(
kost 25 euro per week (100 per maand dus) om 2 x te mogen rijden.
ik twijfel of ik moet reageren want het is zo'n leuke pony en ik voldoe aan alle eisen ..
maar zó duur ! en ik wil niet dat mijn ouders te veel moeten betalen, omdat we al uit een gezin van 3 kinderen komen zegmaar . maar om zelf nou elke maand 50 euro te betalen ? :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:48

Er staan nu trouwens foto's van [naam] in mijn profiel! :) 100 per maand om 2 keer te rijden vind ik wel veel... Ik betaal 50.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:51

Mijn verzorgpaard is ook een dure, maar dan voor de eigenaresse. Wat een pechvogel is dat paard, van die d.a. rekeningen wordt je niet echt vrolijk.

Het voordeel aan betalen: je mag ook zelf eisen stellen en als ze ook in geldnood zitten dan heb je weinig kans dat je weg moet.

@yezzi, wel twee keer per week, niet per maand. Je zou op de manege meer kwijt zijn en minder mogen.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:52

ja, maar het is ook op een luxe pensionstal en je mag wedstrijden rijden en je krijgt 2x per week privé les.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:52

Weet ik, ik rijd ook 2 keer per week en betaal 50 per maand.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:53

ik heb aan mijn ouders gevraagt en ga nu een mailtje sturen. ben alleen zo bang om te 'falen' !
weet iemand misschien wat ik moet zeggen ?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:55

Dan al helemaal, als je ook nog priveles ervoor krijgt. Ik zou het zelf niet doen puur omdat ik dat geld wil sparen voor een eigen paard, maar dat is niet echt een goede algemene reden.

Wat je moet zeggen? Wie je bent, als het een kleine pony is hoe lang/zwaar je bent. Welke ervaring je hebt van manege/eigen paarden en wedstrijden. Hoe vaak je kan. Zo'n dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:56

Heb je een advertentie? Dan precies hetzelfde schrijven. :)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:56

maar dat is zo veel haha !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:57

Je kunt de belangrijkste stukjes er in laten, en als je nog vragen hebt moet je die natuurlijk stellen. :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:58

Dat is veel maar beter te duidelijk zijn dan twijfels oproepen. Ook wat yezzi zegt inderdaad.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:03

wat vinden jullie van dit ?

Hallo,

ik zag uw advertentie waarin u vraagt om een bijrijder. mijn naam is Lisa en ik woon in Eindhoven. Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een bijrijd/verzorgpaard. Ik ben 13 jaar oud. Mijn lengte is 1,58m en mijn gewicht ong. 41 kg. Tot nu toe heb ik 3 jaar op een manege gereden, een verzorgpony gehad waar ik les op kreeg, en een lease paard gehad. alle tijd reed reed ik vooral dressuur en maakte ik buitenritjes, maar ik vind springen ook heel leuk om te doen. Verder sta ik ook open voor andere disciplines. Ik leer graag van u! Voor mij zou het mogelijk zijn om 2 of 3 keer per week te komen.
Wat zoek ik?

-een verzorg/leasepaard/of pony.
-een gezellige eigenaar waar ik veel van kan leren.
-niet te ver vanaf Eindhoven.

Wat kan ik u bieden?

-een eerlijke, gemotiveerde en leergierige ruiter die haar afspraken nakomt.
-verzorging van uw paard/pony.
-iemand die meehelpt op stal als dat nodig is.
-iemand die bereid is veel te leren over paarden en alles daaromheen.

als u mij geschrikt lijkt of vragen hebt, kunt u mij altijd een mailtje terug sturen.
Alles wordt z.s.m. beantwoord.
Groetjes, Lisa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:04

Denk aan je hoofdletters ;)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:05

Je hebt ook twee keer "reed" en geschrikt ipv geschikt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:07

En je kunt alle tijd misschien beter veranderen in altijd? :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:08

De strekking en opbouw van je post is erg goed Liesje, lekker duidelijk wat je wil en kan. Lees hem nu wel nog een keer goed na, er zitten een aantal schrijffouten en slordigheidsfouten in (dubbele woorden, geen hoofdletter..)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:09

Marocje schreef:
De strekking en opbouw van je post is erg goed Liesje, lekker duidelijk wat je wil en kan. Lees hem nu wel nog een keer goed na, er zitten een aantal schrijffouten en slordigheidsfouten in (dubbele woorden, geen hoofdletter..)

dankje ! hoofdletters heb ik al veranderd. ik ga hem nog eens doorlezen !

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:09

MorganeR schreef:
Je hebt ook twee keer "reed" en geschrikt ipv geschikt

geschikt is veranderd, maar wat bedoel je met 'reed' ?