Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xZiva_ schreef:m_d3l13fj3 schreef:Iemand nog tips,
ben nu al een tijdje bezig met zoeken naar een verzorgpony/paard (dus geen bijrijdpaard/pony) maar helaas nog niks te vinden zoek vooral via bokt en marktplaats, en ken niet heel veel mensen met een pony die misschien iets weten.
Ik heb ook een advertentie gemaakt:
http://www.bokt.nl/markt/ad/258771/verz ... aangeboden
iemand nog een idee?
mag ik vragen waarom je een vezorgpony zoekt, en geen bijrijdpony? (ik ben dan toch wel benieuwd, aangezien verzorgers tegenwoordig ook(bijna) allemaal willen rijden)
feb schreef:ik ben een meisje met echte passie voor paarden ik ben 11 en heb 5 jaar evaring ik kom alle afspraken na en vind niks erg om te doen en je mag alles vragen ik woon in de buurt van zaanstad in die omgeving en ik ben dus een echte paardengek en ik heb veel bosritten en duinritten gemaakt maar ik kan niks vinden ik hoop dat ik hiermee iets kan vinden want het is een grote droom nou dank alvast voor het lezen ik hoor het graag en meer info over mij je kan alles vragen
Marocje schreef:De strekking en opbouw van je post is erg goed Liesje, lekker duidelijk wat je wil en kan. Lees hem nu wel nog een keer goed na, er zitten een aantal schrijffouten en slordigheidsfouten in (dubbele woorden, geen hoofdletter..)