Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lientjee schreef:Is dat maikel?
Miiessy schreef:Srry Drikj kan je niet helpen,.. heb daar helemaal geen verstand van,..
het lijkt me iig niet verstandig dat die mensen een vuelen nemen aan gezien ze niet veel van paarden afweten,.. maar over dat nog een paardje erbij hebk geen idee
Irismacho schreef:
veronalover schreef:Ja, ik vind het ook niet slim, zoiezo een veulen, koop dan een goed volleerd paard, maarja, nu
maar zo goed mogelijk mee helpen, anders is het wel héél zielig
toch bedankt
Miiessy schreef:Irismacho schreef:
Omghier word je tog onwijs melig van
whahaha
Miiessy schreef:ja idd, koop dan idd een paard dat al veel ervaring heeft, daar zullen ze zelf denk ik ook mee plezier aan hebbenwant anders is de kans zoo groot dat ze het voor het paard verknallen weetje wel
veronalover schreef:Miiessy schreef:ja idd, koop dan idd een paard dat al veel ervaring heeft, daar zullen ze zelf denk ik ook mee plezier aan hebbenwant anders is de kans zoo groot dat ze het voor het paard verknallen weetje wel
en dan heb ik hoogstwaarschijnlijk mijn eerste paard
Miiessy schreef:hoe bedoel je? dat als zij het paard verknallen dat jij hem dan mag hebben ?zo iets
Miiessy schreef:Die andere van hun zijn ook machtigwhahahaa krijg helemaal de stuiplach
Miiessy schreef:Schrik![]()
Dirkj: ow Zoo, ok, ja nu snap ik het.. maar als jij het paard zowiezo al mee helpt verzorgen dan kan je er tog voor zorgen dat ze het paard niet verknallen ?