Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne86 schreef:Hoe ouder hoe gekker is mijn mening vaak....
Maar niets van aantrekken. Daarom wil ik ook geen dominante mensen als bijrijder, dat werkt niet. Die eisen hem op. Sowieso vervelend van heel de situatie. Maar jij blijft gewoon eigenaar en bepaald wel alles.
Snap aan de andere kant wel weer half, als ik ergens voor zou betalen, dan zou ik zelf ook een soort van "zeggenschap" willen hebben (Iig goed overleg, uiteindelijk beslist de eigenaar als nog, maar dan zou ik het wel willen bespreken vooraf etc.) (vandaar dat ik ook geen bijdrage vraag...)
Ik denk dat ik nog bozer was geworden en der met een riek achterna had gezeten (want dat schijnt hier in het dorp gewoon te zijn)
Ik had zelf een 30+er die zijn (ex)vriendin (knipperlicht) op mijn pony les gaf en aan andere mensen vertelden dat hij de eigenaar van het paard was (en de andere paarden op stal) en een tijd later was het wel weer mijn paard, maar dat had ik van hem gekregen, ook al mijn spullen etc.Dus ik geloof niet meer in leeftijd en verantwoordelijkheden
liann15 schreef:hopelijk valt het kwartje... de paardenwereld is een harde wereld waarin je op deze manier niet je rug recht gaat houden meid! Succes en het beste voor je paard.
Anke schreef:Hier ook geen bijrijder meer. Verschrikkelijk!
Verzorgsters vinden waar het mee kikt, is al moeilijk genoeg.
Er zijn maar weinig verzorgsters, laat staan bijrijders, die 'hun plek' weten.