Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tigra_ schreef:Ladyson schreef:Ik vind niet dat als de verzorgster niet betaalt, je dan zomaar op bepaalde dagen je paard kan "op eisen", tenzij je dit aan het begin hebt aangegeven uiteraard.
Ik hoef niet perse een betalende bijrijdster (geef ook altijd aan dat een goede bijrijdster belangrijker is dan het geld als ze naar de bijdrage vragen), maar een betalende bijrijdster gaat wel voor een niet-betalende (als ze vergelijkbaar zijn dan).
En waarom vind je dat het niet zou kunnen? De verzorger die dagen op gaat eisen terwijl ze gratis mag komen rijden die kan toch weer gelijk rechtsomkeert maken hoor bij mij dan.
MorganeR schreef:Saffira, als je eenmaal in het wereldje zit en op een grote stal of bij mensen met veel contacten helpt dan zien mensen je ook meer en heb je ook meer kans.
lienieminie schreef:dat van een verzorgpony gehad hebben en in het wereldje zitten is zooooo waar!!!!! ik heb naar mijn eerste bijrijdpony 2 jaar gezocht (ciska) en nu binnen 2 dagen heb ik al een nieuwe (räk) + een geweldig rij maatje + het is 35 minuten minder lang fietsen + ik ken de buurt hier + ik maak nu alleen maar buitenritten + räk is 5 jaar jonger dan ciska dus kan er wel wat langer mee door + räk is een ijslander en kan tölt! - hij heeft we een heel zielig verleden - (mijn moeder) moet nu wel 30,- betalen - ik rij nu maar 1x per week
lienieminie schreef:dat van een verzorgpony gehad hebben en in het wereldje zitten is zooooo waar!!!!! ik heb naar mijn eerste bijrijdpony 2 jaar gezocht (ciska) en nu binnen 2 dagen heb ik al een nieuwe (räk) + een geweldig rij maatje + het is 35 minuten minder lang fietsen + ik ken de buurt hier + ik maak nu alleen maar buitenritten + räk is 5 jaar jonger dan ciska dus kan er wel wat langer mee door + räk is een ijslander en kan tölt! - hij heeft we een heel zielig verleden - (mijn moeder) moet nu wel 30,- betalen - ik rij nu maar 1x per week