eerst mocht het niet omdat het een heel moeilijk paardje was, maar naarmate ze wisten dat ik wel aardig kon rijden mocht ik wel.
ik vind vragen toch wel gewoon het handigste, en komt ook meer over van dat je het echt wil.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:Nee ik heb een meisje van 13 jaar lopen maar nooit wat met de ouders besproken, vind dat ze oud genoeg zijn om dit zelf met ze te bespreken!! of ze moeten 10 zijn...
Chaos schreef:Zoek schreef:Nee ik heb een meisje van 13 jaar lopen maar nooit wat met de ouders besproken, vind dat ze oud genoeg zijn om dit zelf met ze te bespreken!! of ze moeten 10 zijn...
Echt? Wat onverantwoord! Van die ouders!
En als paardeneigenaar zou ik toch ook zeker de ouders willen ontmoeten, je bent immers wel aansprakelijk.
Citaat:Hoezo? ik vind het nergens voor nodig!!
KirstenVosje schreef:Eerste keer dat ik dit doe, dus zeg het maar eerlijk als het heel slecht is.
Dit is het geworden.
Hallo!
Mijn naam is Kirsten en ik ben 13 jaar oud. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk bijrijd/verzorg- paard of pony. Ik heb inmiddels 7 jaar rijervaring. Een keer in de week heb ik rijles, maar daarnaast verzorg ik al een paar jaar een shetlander en sinds kort een fjorden jaarling. Toen ik een jaar of 9/10 was begon ik met de shetlander te verzorgen en rijden, ik heb toen ook geholpen de pony door te rijden, omdat ze nog bijna niets kon onder het zadel. Hier heb ik zo’n vier jaar gereden, maar nu ben ik helaas toch echt te groot geworden.
Daarom ben ik al weer een tijdje aan het rondkijken naar een paard of pony waar ik 2/3 dagen in de week heen zou kunnen gaan om te verzorgen en het liefst ook te rijden. Ik ben totaal geen mooi weer rijder, ik zal dan ook niet zomaar afzeggen als het regenachtig weer is. Klussen als stallen mesten, voeren, poetsen, longeren, losgooien en op wei zetten zijn ook zeker geen probleem.
Omdat ik afhankelijk ben van OV en fiets, liever niet verder dan 15 kilometer van Leeuwarden of Dronrijp af.
In principe ben ik wel bereid een kleine bijdrage te geven, maar daar houdt het dan ook echt op. Ik doe liever in plaats van dat wat klusjes op stal als mesten en voeren enzo, aangezien ik gewoon niet genoeg geld heb om elke maand een vast bedrag te betalen.
Heeft of kent u een paard dat wel wat extra liefde en/of beweging nodig heeft?
Mail mij dan naar: ...
Of bel: ....
Mvg, Kirsten (moet achternaam er bij?)