ik kan niet. ja alleen op de manege maar dat doen we ook zo goed als nooit(kindere bij mij in de les willen ook vaak niet)
en op mariska spring ik niet en tjaah nike ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik doe de shetlanders en de friezen trouwens samen met haar en dat is altijd heel gezellig.
en die durfen ook niet tespringen dat vind ik wel heel lastig, want ik ben een echte springfan..
(voor haar) gelukkig niks ergs,,
) maar ik wil graag springen..heb het altijd leuk gevonden al was ik vroeger bang als ik op een hindernis afreed..ik haal het niet 
als ze komt,,en ze gaat rijden dan gaat ze na een rondje draven(ik stap dus minimaal 10 min in. ook door mariska's leeftijd enz.) en gaat ze bijna alleen maar draven en galopperen..en dan daarna ook niet goed uitstappen.

(maar weet niet of dat allemaal wel doorgaat)
op een aardige manier dan wel
) probeert ze het wel te veranderen en ze luistert ook naar mij als ik haar iets vraag om te doen. das wel fijn maar ik ga haar niet behandelen als slaafje 
Aleen aan huis heb ik ook niet zo'n geweldige bak, dus dat word dan zoiezo niks, ik zoek nu gewoon een bak waar ik voor een klein bedrag in kan rijden
Als ik dat gedaan heb dan zoek ik wel een instructrice ofzo, de instructrice op de manege laat mij en mijn rij genootje altijd wel hoger springen als de andere das wel fijn dat ze daar rekening meehoud. en ze laat ons ook altijd, wat andere oefeningen doen dan de rest, das fijn voor ons maar wel lastig voor haar ik snap ook niet waarom ze die mensjes bij ons in de les doen...
)
(bahbah)
Dat was best wel eng, want als je geen controle hebt heb je ook niet echt een veilig gevoel
Echt heel iritant, iks nap niet waarom die bij ons in de les moet.

Pricilia is me verzorgpaardje die in mei 2005 is overleden
, Noem bokkers meestal bij bokt naam
Doe ik ook, als ik hun echte naam niet weet..

..en das erg lastig! heb al heel veel dingen geprobeert..ook een keer de instructeur een halve les aan mij,,,met op het goede been lichtrijden. maar ik zie het echt niet en kan het ook niet voelen.
)
) Wijken doen we ook, galopwissel ook weleens aleen niet tevaak want anders gaan de pony's mischien over gevoelig reageren op een beenhulp en dan gaan ze mischien de hele tijd vekeerde galop
Ik kan wel voelen als ik op het verkeerde been licht rijd, het rijd een beetje hobbilig.