ehm.. ben van mariska met mijn rug tegen een boom aangevallen en daardoor heb ik nu iets aan mijn rug en zijn mijn ribben verschoven 
uhu, vind het ook stom..vorig jaar mochten we zelf een parcourtje gaan bouwen en zouden we dat met de les gaan springen..helemaal blij,,
begon iemand te huilen omdat ze geen zin had om te springen en ging het niet door 
das wel lastig ja..of voor alleen in de zomer als dat zou gaan? denk wel dat iemand aan huis duur is..
vrouw waar ik les van heb vraagt 22 euro voor 1 les(prive, en met reiskosten erbij) maar we zijn dan met z'n 2e en is 11 euro per persoon 
in de winter kunnen we misschien bij de manege waar ik rijd in de bak leskrijgen,,maar dan moeten we de bak ook weer afhuren.
heb dan wel het geluk dat die moeder van dat meisje bijv eerst haar naar de manege wil brengen, en dan mij met nike en ook weer terug
(maar weet niet of dat allemaal wel doorgaat)
uhu,,maar als ik er iets van zeg(want dat doe ik wel
op een aardige manier dan wel
) probeert ze het wel te veranderen en ze luistert ook naar mij als ik haar iets vraag om te doen. das wel fijn maar ik ga haar niet behandelen als slaafje 
laats zei ze ook van om weer samen te gaan en dan wou ze iedere week gaan komen enz. nu zijn we alweer 5 weken verder en ze gaat zelf niks regelen..ik ga het niet voor haar doen