Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

justdiesel schreef:@Dancer, waarom stuur je haar niet even een priveberichtje om te vragen of je iets verkeerd hebt gedaan?
Weet je het meteen....
Ik heb gisteren na heel lang toch maar weer een advertentie gezet, vanaf 18 jaar met eigen vervoer.
Wat krijg je als eerste reactie, ik ben 14 en heb een fiets.........
justdiesel schreef:@Dancer, waarom stuur je haar niet even een priveberichtje om te vragen of je iets verkeerd hebt gedaan?
Weet je het meteen....
Ik heb gisteren na heel lang toch maar weer een advertentie gezet, vanaf 18 jaar met eigen vervoer.
justdiesel schreef:Ik heb gisteren na heel lang toch maar weer een advertentie gezet, vanaf 18 jaar met eigen vervoer.

Hippepony schreef:Goed! maar ik heb geen idee of ik daar ooit nog gevraagd word of ik een paard/pony mag rijden. Er loopt nu iemand stage en die mag 4 paarden rijden: d'r eigen, 2 van de eigenaar en 2 van de klant. Ik vind dat, als ik 3x in de week kom, ook wel eens wat mag rijden togh? Of niet?
Edit: ik help dus paarden binnenhalen en voeren, gratis
dancer_ schreef:Hoe is het met de verzorgers allemaal?

Had na dat ene berichtje niks meer gehoord (toen ze stuurde dat ze zou proberen zondag te komen en ik daarop antwoorden dat het nog maar dinsdag was ... ) en zondag kreeg ik ineens een berichtje (was met [***] in het bos aan het rijden) met de vraag hoe het met [***] was ... Heb gezegd dat het nog niet zo goed ging
En toen kwam er ergens een reactie (weet niet meer juist wat) en toen heb ik gezegd dat het wel zou lukken met de pony's en dat ze zich maar op haar school moest concentreren (het was ergens iets van dat ze nu toch eigenlijk geen tijd meer had door school). Heb sindsdien niks meer gehoord dus volgens mij is het wel afgesloten nu

Al blijf ik het jammer vinden dat ik dan niet met beide pony's het bos in kan (buiten heel af en toe eens als iemand van het opvangcentrum op bezoek komt). Maar ik had vandaag een pb in mijn inbox van een meisje dat al pony's op stal verzorgt, zij zei dat ze eventueel wel 2x per week kon (heb gevraagd of ze dan zoveel tijd teveel heeft
) dus misschien ... Maar ik weet het niet, na de vorige heb ik eigenlijk niet zo'n zin meer om te proberen

Maar ze klinkt wel leuk en ze zitten in het weekend sowieso al de hele dag op stal. Dus op zich hebben ze de tijd wel. En ze willen de dagen dat ze iets met de pony's doen de weide mesten dus dat is ook altijd mooi meegenomen