Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:ik heb (nu) twee super lieve paardjes maar nog heel jong dus zou graag een verzorgster hebben maar dan wel iemand die lekker rustig aan de slag gaat en ik sta ook nog eens op een privestal en geen manage of pensionstal dus moet daar ook rekening mee houden en dan krijg ik de vraag of er wel vriendinnen mee mogen en ook mogen rijden want dat is ze gewend....waarop ik antwoord dat dat niet echt de bedoeling is, nou dan niet. Volgende is 14 jaar en wil dan wel gehaald en gebracht worden...waarom zoek ik een verzorgster??? en dit is nog maar het begin!! pfff zo moeilijk ben ik niet...
Zoek schreef:Fijn dat Chantal je nog steeds helpt en dat je er nu een meid bij hebt want iemand die wil frutten en frunneken zoals jij dat noemt vind je niet zo maar....
Zoek schreef:Dat slaat wel alles zeg.. dan moet je er nog heen.Volgende is 14 jaar en wil dan wel gehaald en gebracht worden...waarom zoek ik een verzorgster??? en dit is nog maar het begin!! pfff zo moeilijk ben ik niet...
mnkortleve schreef:Zoek schreef:Fijn dat Chantal je nog steeds helpt en dat je er nu een meid bij hebt want iemand die wil frutten en frunneken zoals jij dat noemt vind je niet zo maar....
Dat is ook zeker zo, het rijden ging eigenlijk niet zo lekker paard is scheef meisje is scheef heel jammer, maar toch blijft ze komen
Zoek schreef:mnkortleve schreef:
Wouw respect voor Tessa!! ondanks tegenslag toch blijven komen.....