erg leuk, elke dag moest je zeker iets schrijven .
ik heb het ook geprobeert met een paar verzorgers bij mij maar ik vergat het altijd

al een geluk dat ik veel contact via msn heb
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Ik heb daar eigenlijk nog niet eens op gereageerd geloof ik, maar nu ik toch wel weer een 'kandidaat' heb, ga ik denk ik ook een schriftje aanschaffen.
Musjes schreef:Ik heb een tijdje geleden gereageerd omdat ik bezig was met een bijrijdster/verzorgster. Nou ze is een aantal keer geweest, maar ik twijfel enorm. Ze is rustig en vriendelijk, maar weinig ervaring met verzorgpaarden. Dus nu twijfel ik of ik haar wel alleen aan de slag durf te laten gaan. Ik wil best tijd steken om iemand te vertellen hoe ik het wil hebben, maar ik heb het idee dat het heel lang gaat duren voordat ze het doorheeft. En ik heb heel eerlijk gezegd niet het geduld om alles 3x te moeten zeggen voordat het kwartje valt. Misschien is dat niet helemaal eerlijk. Lastig, lastig.
Musjes schreef:@AliceTwingo, maar ik ben een beetje bang dat ik te snel met mijn conclusies ben. En ik wil haar geen rot gevoel geven maar wel een eerlijke kans. (ja ik weet het ben heel erg vaag)