goeie morgen Laat zich ook weer ff zien hele week ziek geweest flinke migraine gehad gelukkig nu weer helemaal beter alleen nog mn keel maar daar ga k niet dood aan Vrijdag in de les gingen we springen het ging egt super goed, oxertje van 80cm gesprongen klinkt best laag maare voor mn gevoel was t behoorlijk hoog Gister moest ik schrijven bij de wedstrijden vond t egt grappig zo merk je gelijk hoe verdomt klote sommige jury's zijn ik moest schrijven bij de B en een vriendin die starte dus in mijn ring.. dus k leuk en die man helemaal he bah hier heb je helemaal niks aan een Tinker.. die koudbloed paarden horen niet op een wedstrijd.. Ik dacht egt Woooow lekker aardig dan.. naja ze had nog aardige punten 176, het laagste dat gegeven is was 162 maar daar was ik het wel mee eens het was egt vreselijk het hoogste in de be was 202 en bij de L1 was het laagste 178 en t hoogste 212 volgens mij dus het was wel heel erg uiteen lopend heb dr iig weer wat van geleerd
Zometeen gaan we mn neef op wachten op t museumplein want hij is in 2 jaar tijd van Amsterdam door heel de wereld gefiets met als doel naar Bali naja dat heeft ie dan bereikt en naja nu komt ie dus weer terug na 2 jaar kan niet wachten :D
Maarja k ga dr dus gelijk weer vandoor want we moeten dr om 11 uur zijn Daag
Hey Gister feest van vriendin.. was echt leuk Was ook op groot scherm voetbal, dus wij gingen ff kijken, willen we weer weg gaan, Opeens ontzettend geschreeuw 3-0 haha maarja.. Ook nog even met wat mensen bij een kampvuurtje gezeten, was wel gezellig kwart voor 2 thuis zijn .. t was net gezellig..
Maarja, jullie hebben het hier wel naar jullie zin gehad he jans en Brig
Succes met de wedstrijd ier
Hmm dat is poedersuiker mies , doet je neef goed btw
Gister was erg gezellig, alleen begon het na rond een uur of 2 te plensen, en het was niet overdekt, dus toen ging iedereen maar... Was dus niet zo heel laat geworden, dus vanmorgen weer optijd naar Wim. Hij was vandaag heel fris. De deuren aan de achterkant stonden open en ze zijn daar bezig met stapmolens > staan allemaal hele enge apparaten, dus toen stond ik zo aan de andere kant van de bak. En nog een paar keer, met aandraven, hij vond alles opeens dood eng vandaag ... Maarjah, later gewoon lekker gereden en wat meer aan het werk gezet...
Heee Net naar Tink geweest, eigenaresse was er ook en we hadden afgesproken om te gaan springen. Tink deed het super Geen enkele keer geweigerd en toch wel weer 1 meter gesprongen! We gaan binnekort een oefenparcours rijden op een stal hier in de buurt.
Haaj Ben ik ook weer het was egt super leuk om mn neef weer te zien na 2 jaar we hebben onwijs veel gepraat enzo, maar nog steeds niet uit gepraat, Hij heeft zoo veel meegemaakt en gezien
Brig; Voetbal is leuk vooral in het stadion vorige week zaterdag was ik naar NL-BE was egt super gaaf de sfeer die er hangt onwijs gezellig Li; Ja voor mij was de eerste keer, normaal doet een vriendin het altijd maar ze kon niet dus mocht ik invalle hoop dat nog keer mag vond het idd erg leuk liz; AAAAHH WAT GAAF dat je dr zo mag hebben echt onwijs leuk