Hallo, ben der weer Rijden ging wel goed opzich. Pony gaat ook al steeds beter op eigen benen lopen enz. Wel grappig. Meisje bij mij in de les vandaag ook zo van bij bijna alles wat Hen (lesgever) zegt heb jij zoiets van nee ik doe het liever zo enz. he. Dat heb ik ook En zo van dat ik mijn eigen manier van rijden had en voor alles mijn eigen dingen die ook nog goed werkten. En dat ik de enige was die echt in de les thuishoorde zegmaar. Dat die anderen verder allemaal minder reden. Ook over van mijn eigen manier bij Raudur(pony die ik nu steeds rij) van dat je echt kon zien door de manier waarop ik um reed. Eerst ook meer met benen en zweep, dan zweep met benen, en steeds meer benen erbij en dan zweep weg en dat ie nu binnen 5 lessen al een heel stuk beter op zun eigen benen liep, en niet meer zo leunde op de hand. Vandaag istie ook geen 1 keer gaan hangen En heb nog zonder beugels gereden, was ook lollig. En toen begon iedereen erover van dat ik altijd me hakke zo goed had en echt met me kuiten dreef en niet met me hakken, van dat hun dat niet lukte enzo. Echt lollig Wel leuk om te horen
Naja, dat was me manege verhaal.
Owja... kreeg op manege ook nog smsje van Maikel.. iedereen direct wie is Maikel enz. begonnen ze allemaal dingen te vragen en te praten