Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat kun je gewoon zien. Hij heeft een beetje doorgezakte rug. Hij is voskleurig, twee witte voetjes aan de rechterkant en een witte bles. Hij is heel aanhalig, lekker knuffelig en nog lekker actief. Hij wordt niet meer intensief dressuurmatig gereden ofzo. Dat ga ik als het allemaal doorgaat ook niet doen. Maar wel lekker recreatief op de ruiterpaden. Tochtjes van twee en een half uur vindt hij geen probleem. Maar niet te veel galop. Maar dat doe ik zowie zo al niet
31 April is het eerste Veulentje uitgerekent
van Belle (Bruin) ze is Drachtig van een Bonte hengst. Ben heel beniewd.
..
. en hij had een 2jarige mr die had ie verkocht of geruild met een 3jarige ;o die nu een veulen hebt

.. Ik zo bij het begin van Kraggenburg, bij de rotonde voor het bos.. Maja bij de ingang van Kraggenburg heb je 2 stenen leeuwen. En die vond ie ineens doodeng en draait zich op zn achterbenen om
..
en toen weer opgestegen..

Hoe groot is ie? 
vind ik knap..
Lex is gewoon nog een stuk gecontroleerder, en sowieso veel wendbaarder.

lekker getimt ... k pas mn schoenen ook niet meer
!

smurffie schreef:vandaag hockey gehad.. in de 4e minut vond iemand het leuk om op mn voet te slaan .. k kan dr nu niet meer op staan en zit al 4uur met coldpack maar de bult is 2/3 cm en ik ga vanaaf bij vriendin slapenlekker getimt ... k pas mn schoenen ook niet meer