Dinsdag begint ponykamp . Noujah, we hebben samen met een hele groep meiden een soort eigen ponykamp georganiseerd . We zijn maar met ze 14e(misschien 13 of 12). En het wordt gewoon hartstikke gezellig . Dinsdag grote cross (als het land etc. niet te nat is, als het te nat is gaan we pas de deux oefenen en dan vrijdag uitvoeren. Woensdag naar het strand ! En donderdag een grote buitenrit van 4 uur heen, gaan we BBQen bij iemand die ook mee is op kamp thuis, paarden daar in het weiland, lekker eten enzo, dan weer lekker terug rijden. En vrijdag beetje uitrusten. Het is wel allemaal erg kort, maar allemaal erg leuk . En het is maar 80 euro, dus eigenlijk ook niets!
ik ben er ook weer. leuk lilykashmir is idd niet duur.
net op pom uitstappen, zag ze een paard werd ze helemaal gek vloog ze bijna omhoog toen maar omgedraait omdat et anders mis zou gaan maarja. (ik zat op pom, en eigenaresse ernaast met een touw) we doen het zo omdat pom heel lastig is onder het zadel buiten, en we hopen zo dat als we veel oefenen dat ze makkelijker word buiten
Ok... Miepje blijft een miepje maar een verzorgmiepje zonder verzorgpaard is maar gewoon een miepje. Ik heb geen vz-paard meer na volgende week en ik wil wel verzorgmiepje blijven, begrijp je het geheimpje?
Gewoon doen Syl . Het is toch lekker om na een week studeren enzo, in het weekend lekker te kunnen rijden/verzorgen etc. . Gelukkig dat die eigenaresse er dan nog zo bij liep Raf ! Ga morgen dan gewoon in de buitenbak rijden robin .
jaah gelukkig liep ze er nog naast, ze had eerst zoiets van ik ga niet met touw, maar gelukkig deed ze het nog voor de zekerheid, anders was ze er zeker tussenuit gegaan. ik had echt een bommetje onder me