BellyBel schreef:Zo-iets beleef ik nu ook..alleen ik weet niet wanneer ze er neit meer zal zijn.. het is een heel verhaal.. maar sterkte ermee meis..
dib gaat ook weet niet wanneer(als de eigenaar een huisje heeft gevonden) weg alleen mag ik hem dan nog opzoeken een x in de maand)
alleen ik weet niet wanneer ze er neit meer zal zijn.. het is een heel verhaal.. maar sterkte ermee meis.. 
En zins vorige week staan er nog 2 jonkie's (2 jarige, twenters) En zins zaterdag doe ik dus ook wat met de jonkie's,, Julia en Silvester en met de tinkie's Gijs en Macho.. Macho is overigens bij Arlinde en Tornado in gekomen, en Julia, Silvester en Gijs staan in het weiland ernaast.. nu hoorde ik zondag dat Arlinde zondag of maandag weg zou gaan maar het kon ook nog wel weken of een maand(en) duren.. en vandaag stond ze er nog..
Het stroom was er ff af.. en Macho trapt/bokte naar Julia of Silvester (heb het niet gezien) en toen kwam die met zijn achterbeen in het draad..
) zijn alle 4 behoorlijk bang, maar nieuwschierig en als ze eenmaal de gekte in de bol hebben.. krijg je ze ngo moeilijker dan is het alleen maar rennen...
.
Kan ik mijn verzorggeschiedenis hier opschrijven?