Thunder4ever schreef:Weet je.. ik ga even pepernoten halen
omg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Thunder4ever schreef:Weet je.. ik ga even pepernoten halen
Thunder4ever schreef:Lianne, heb jij in 3wvo ook een capaciteiten test gehad?? Voor je profielkeuze? Ik heb morgen zo'n test, maar ik weet niet wat het is enzo
lilykashmir schreef:Thunder4ever schreef:Lianne, heb jij in 3wvo ook een capaciteiten test gehad?? Voor je profielkeuze? Ik heb morgen zo'n test, maar ik weet niet wat het is enzo
Hm... nee, maar bij ons op school gaat het ook allemaal een beetje raar.
In de 3e moet je een keuze maken tussen Natuur of Maatschappij. Daar hebben we nog geen tests. Dus in 4 VWO doe je Natuurkant of Maatschappijkant. In de 4VWO hebben we daarentegen wel een paar tests gehad.
Beroepskeuze test, en nog een paar van die dingen.
Dus pas in 5VWO doen wij het uiteindelijke profiel.
Maar ik geloof ook dat ze de hele 2e fase willen herzien...
Nu hoef je bij N&G en N&T geen vreemde taal zoals frans of duits, wel engels natuurlijk. Maar ze willen het nu zo gaan doen dat je wel 1 vreemde taal erbij moet gaan kiezen. Vind het compleet nergens opslaan
... Die anderen hoeven toch ook geen scheikunde ofzo er bij
!?
Thunder4ever schreef:Idd vaag LianneIk wil graag natuur en gezondheid kiezen, maar sta een 4.7 voor wiskunde
lilykashmir schreef:Maar ze zijn ook nog bezig met het hoe en wat hoor Veertje. Duurt denk ik nog wel 2/3 jaar voordat het echt ingevoerd wordt...