Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotlot2 schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit een Verzorgpony gehad waarmee ik serieus aan de gang ben gegaan...
De ene keer werd de pony verkocht, de andere keer hadden ze al een ander...volgensmij zijn er in Enschede weinig mensen die een verzorgster zoeken....
lolove schreef:lotlot2 schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit een Verzorgpony gehad waarmee ik serieus aan de gang ben gegaan...
De ene keer werd de pony verkocht, de andere keer hadden ze al een ander...volgensmij zijn er in Enschede weinig mensen die een verzorgster zoeken....
Dat is balen zeg!
Ik heb ook ruim 2 jaar lopen zoeken, maar nu heb ik sinds kort eindelijk een paard gevonden..
Ik kom dan meteen na school (ben vroeg uit), en dan zijn die mensen er ook, en dan moet ik wel even de bak/wei poep-vrij maken, en daarna mag ik lekker rijden en doen, en ook de paarden voeren etc.. Heerlijk!
lienieminie schreef:Eliabbenhuis schreef:Hmpff... ik zoek al 2 jaar eentje maar allemaal te verweg of ik ben te jong of te duur
ja dat had ik ook!! maar na 2 jaar heb ik via via via een super merrie gevonden het is echt perfect lijkt wel
ik kan zo vaak komen als ik wil, het is gratis, ze staat op een boederij met 16 andere paarden allemaal van 1 baasje... niet opgeven!! ik had echt PRECIES hetzelfde
vraag ook rond bij vrienden van je ouders misschien dat dat helpt
nathalie2000 schreef:Ik moet zeggen dat er aardig wat pony's en paarden hier gestald staan, maar ik zelf ook nooit het lef heb om aan te bellen. En ik loop ook al een maand te zeggen dat ik briefjes door de deur ga gooien maar het komt er nooit van...
Ik ga binnenkort waarschijnlijk wel weer een dagje een paard op de manege leasen...
samantha_169 schreef:Ik zocht ook al heel lang naar een verzorgpony maar sinds januari heb ik een verzorgpony, ik raad jullie zeker aan als je op een manege rijdt, daar vaak te gaan helpen/rijden met wedstrijdjes zodat je allerlei mensen leert kennen.En zo kom je misschien wel aan een verzorgpony! Zeker niet de moed gaan opgeven ,want er zijn veel mensen die nog een bijrijder/verzorgster zoeken.
xxxninaxxx schreef:Ik ben ook al lang op zoek in almere, maar er is niks te vindenheb al bij mensen aangebeld en op bokt, marktplaats etc. Gekeken. De meeste zijn te ver of ik ben te jong. Weet iemand toevallig nog wat in almere?