Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMell

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 21:58

Leuk, een mini!
Ben zelf ook altijd gek van kleintjes geweest.

Het paard dat ik zou gaan bijrijden is verkocht, helaas. Naja dat zit erin bij een handelstal natuurlijk.
Nu maar even kijken wat ik doe.
Momenteel voet in het verband, goed gekneusd.
Dus kan zoiezo niet rijden nu.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:28

Ik heb eigenlijk nog nooit een Verzorgpony gehad waarmee ik serieus aan de gang ben gegaan...
De ene keer werd de pony verkocht, de andere keer hadden ze al een ander...volgensmij zijn er in Enschede weinig mensen die een verzorgster zoeken.... -O-

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:33

lotlot2 schreef:
Ik heb eigenlijk nog nooit een Verzorgpony gehad waarmee ik serieus aan de gang ben gegaan...
De ene keer werd de pony verkocht, de andere keer hadden ze al een ander...volgensmij zijn er in Enschede weinig mensen die een verzorgster zoeken.... -O-

Dat is balen zeg!
Ik heb ook ruim 2 jaar lopen zoeken, maar nu heb ik sinds kort eindelijk een paard gevonden..
Ik kom dan meteen na school (ben vroeg uit), en dan zijn die mensen er ook, en dan moet ik wel even de bak/wei poep-vrij maken, en daarna mag ik lekker rijden en doen, en ook de paarden voeren etc.. Heerlijk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:35

Ben echt zo blij met wat ik nu heb: Super pony, gezellige stal (Inclusief love_horse1 <<)), binnen én buitenbak, mag alles doen zoals buitenritten, springen, zonder zadel, er zijn geen openingstijden... Ge-wel-dig!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:38

ik ben ook enorm blij met finesse ze staat op een geweldige stal met 2 longeer bakken 1 over dekt
1 buiten bak en 1 binnenbak 6 padocks stuk of 12 weilanden en midden in de polder
en ik ken daar ook al een iemand dus dat is wel leuk
en het is er groot :D :D

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:42

lolove schreef:
lotlot2 schreef:

Dat is balen zeg!
Ik heb ook ruim 2 jaar lopen zoeken, maar nu heb ik sinds kort eindelijk een paard gevonden..
Ik kom dan meteen na school (ben vroeg uit), en dan zijn die mensen er ook, en dan moet ik wel even de bak/wei poep-vrij maken, en daarna mag ik lekker rijden en doen, en ook de paarden voeren etc.. Heerlijk! :D

Langer dan 2 jaar zoek is sowieso....
Lease pony is ook geen optie, vinden mijn ouders nu nog teveel geld. Ook omdat ik dan naast een lease pony ook paardrij

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:50

Waar ik nu rijd; binnenbak, (hele grote) buitenbak, stapmolen, paddocks, enz. Heerlijke stal! :D ook altijd Super gezellig, geen haat tussen de klanten en mensen die er komen, iedereen houd rekening met elkaar +:)+

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:59

xZiva_ schreef:
Waar ik nu rijd; binnenbak, (hele grote) buitenbak, stapmolen, paddocks, enz. Heerlijke stal! :D ook altijd Super gezellig, geen haat tussen de klanten en mensen die er komen, iedereen houd rekening met elkaar +:)+

Wat een geluk :oo

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 17:03

Ik heb inderdaad ook heel veel geluk! Had een tijdje geleden ook al een berichtje hier geplaatst met mijn 'verhaal' en kreeg al meerdere reacties dat ik er blij mee moest zijn. Wat ik natuurlijk ook heel erg ben! :D

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 17:07

xZiva_ schreef:
Ik heb inderdaad ook heel veel geluk! Had een tijdje geleden ook al een berichtje hier geplaatst met mijn 'verhaal' en kreeg al meerdere reacties dat ik er blij mee moest zijn. Wat ik natuurlijk ook heel erg ben! :D

Ja dat snap ik!

Eliabbenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:29

lienieminie schreef:
Eliabbenhuis schreef:
Hmpff... ik zoek al 2 jaar eentje maar allemaal te verweg of ik ben te jong of te duur |(

ja dat had ik ook!! maar na 2 jaar heb ik via via via een super merrie gevonden het is echt perfect lijkt wel
ik kan zo vaak komen als ik wil, het is gratis, ze staat op een boederij met 16 andere paarden allemaal van 1 baasje... niet opgeven!! ik had echt PRECIES hetzelfde
vraag ook rond bij vrienden van je ouders misschien dat dat helpt

Aaaaaaaaah wat leuk! :) bedankt voor de tips hoerdoor heb ik nu ook een verzorgpony!! BOUNTY zo'n schatje het is een tinker mag altijd komen en rijden en alles *\o/* *\o/*

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:36

Ik had in het begin ook best wel geluk. Was jaar of 11, helemaal nog niet op zoek naar pony's om te verzorgen. Was ik ook helemaal niet mee bezig, vond 1 keer in de week les ook gewoon super.
Tot ik een keer ging winkelen met mijn moeder en ik een belletje kreeg van mijn vriendin; ze vroeg of ik mee wilde helpen verzorgen met 2 Shetlanders. (Heb die zo'n 1/2 jaar gehad).
Maar door goed bevriend te zijn met mensen die ook verzorgpony's zoeken kan je dus ook al een heel eind komen.
Ik heb nu ook nog niks gevonden, maar ben van plan om volgende week echt intensief op zoek te gaan. Langs huizen, stallingen enzovoorts.
Bij tuincentrums kan je ook kijken

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:01

Nog steeds opzoek. Misschien ga ik morgen nog effe rond fietsen

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:38

Ik moet zeggen dat er aardig wat pony's en paarden hier gestald staan, maar ik zelf ook nooit het lef heb om aan te bellen. En ik loop ook al een maand te zeggen dat ik briefjes door de deur ga gooien maar het komt er nooit van... :+

Ik ga binnenkort waarschijnlijk wel weer een dagje een paard op de manege leasen... :)

samantha_169

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:46

Ik zocht ook al heel lang naar een verzorgpony maar sinds januari heb ik een verzorgpony, ik raad jullie zeker aan als je op een manege rijdt, daar vaak te gaan helpen/rijden met wedstrijdjes zodat je allerlei mensen leert kennen.En zo kom je misschien wel aan een verzorgpony! Zeker niet de moed gaan opgeven ,want er zijn veel mensen die nog een bijrijder/verzorgster zoeken.

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:15

Mijn vriendin gaat een shetlandpony kopen,
en vroeg of ik haar financieel en qua tijd erbij wilde helpen..

Dat moet je niet aan een grote shetlandponyfan vragen, dan kan ik geen nee zeggen.
Nu dus afwachten of de shet wat wordt, en dan kan ik aan de bak :)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:25

nathalie2000 schreef:
Ik moet zeggen dat er aardig wat pony's en paarden hier gestald staan, maar ik zelf ook nooit het lef heb om aan te bellen. En ik loop ook al een maand te zeggen dat ik briefjes door de deur ga gooien maar het komt er nooit van... :+

Ik ga binnenkort waarschijnlijk wel weer een dagje een paard op de manege leasen... :)

Hier dus precies het zelfde. Er zijn hier zò veel paarden. Maarja, vaak is mijn vriendin er niet of ik heb geen tijd.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:40

En de dag nadat ik op bokt zet niet meer heel actief te zoeken, maar kijk hoe het loopt. Krijg ik via bokt een aanbod, vandaag wezen kijken en super lief paardje :)

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:53

Nou wat een mazzel heb jij! :)

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:33

Ik ben denk ik ook een beetje ongeduldig. ben net weer een goede maand écht opzoek, en heb al zoiets van 'oke naja ik zie wel laat anders maar' xD Ik heb sowiso paarden waar ik altijd mag komen dus opzich 'gebrek' aan paarden heb ik nou ook weer niet :p kan daar 2 verschillende paarden rijden en 1 mennen :) Maar een paardje 'voor mezelf' verzorgen in de buurt van natuurgebied zie ik ook helemaal zitten! :)

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:37

samantha_169 schreef:
Ik zocht ook al heel lang naar een verzorgpony maar sinds januari heb ik een verzorgpony, ik raad jullie zeker aan als je op een manege rijdt, daar vaak te gaan helpen/rijden met wedstrijdjes zodat je allerlei mensen leert kennen.En zo kom je misschien wel aan een verzorgpony! Zeker niet de moed gaan opgeven ,want er zijn veel mensen die nog een bijrijder/verzorgster zoeken.

Wij zijn helaas een echte manege, dus zonder pension paarden :(

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:59

ik ben al een tijdje opzoek naar een verzorg/leasepony helaas niet veel te vinden hier op Texel..

Ik heb zelf een welsh pony maar kan niet meer op der rijden en mis dat heel erg, ik weet rijden is niet alles maarja lijkt me gewoon leuk om weer te doen… , manege is geen optie want heb een hekel aan de 2 manege's die hier zitten en mijn pony verkopen doe ik al helemaal niet.. dusja dan maar verder zoeken naar een verzorg of lease pony.

Hopen dat ik binnekort wat leuks vind:)

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:13

Ik ben ook al lang op zoek in almere, maar er is niks te vinden :( heb al bij mensen aangebeld en op bokt, marktplaats etc. Gekeken. De meeste zijn te ver of ik ben te jong. Weet iemand toevallig nog wat in almere?

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:34

Sunny! ben jij niet die vriendin van nicole?
haha.

ik was vanfaag op de stal waar ik mijn paard gestald had, komt de eigenaar op me af gelopen. Waarom ik nooit meer kwam, en dat ik zijn shet wel kom doen, en ermee voor de sulky, en dat ik afentoe ook wel op zijn paard mocht rijden.

Daar kan ik geen nee tegen zeggen, dus binnekort even afspraken maken :)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:41

xxxninaxxx schreef:
Ik ben ook al lang op zoek in almere, maar er is niks te vinden :( heb al bij mensen aangebeld en op bokt, marktplaats etc. Gekeken. De meeste zijn te ver of ik ben te jong. Weet iemand toevallig nog wat in almere?

Ligt eraan, hoe ver mag het zijn? (moet je op de fiets, of ga je met de auto?)