Ik heb laatst iemand gemaild voor een verzorgpony, nou blijkt dus dat een vriendin(die bij mij in de les rijdt) daar dus een welsh hengstje rijd. Dus ik kreeg gister een mail met daarin ja we waarschijnlijk wel iets. En vanmorgen op het schoolplein kwam Lisette naar me toe en zei; Had je een mail gestuurd? Ik zo ja. Ooh we hebben even teruggemaild, ik weet als't goed is wel iets.
Hoop dat dit iets wordt. En anders 1 oktober kijken of het met de haflingers wat wordt.
heb trouwens heerlijk gereden, leonne ging wel mee, maar die moest weg, dus ze ging eerst rijden, had nar 20 min geen zin meer, en toen ging ik maar heb de hele tijd lekker in het zonnetje met lange teugel gereden, courage was lekker ontspannen liep de hele tijd te stofzuigen maar liep wel lekker door zelfs de galop leek ontspannen lekker gereden dus , daarna even afgespoten, en weer terug gezet in de bak, de baas zet ze altijd een paar uurtjes in de bak, olvert in de longeerbak dit keer, en courage na het rijden in de gewone bak ( meestal andersom )
we rijden courage geen 40 minuten meer, maar een uur eerst reden we beide 10 min, (20min dus) en toen kwartiertje, maar dat hield hij wel makkelijk vol, daarna hebben we beide 20 min gereden (40dus ) en dat hebben we iets van 9 maanden gedaan, en nu dus allebei half uurtje want die 20 min, dat hield die makkelijk vol, niet dat het erg is natuurlijk maar zn conditie moet nog wel beetje blijven he