Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
salamaleque schreef:myk_en_shant schreef:Dat je met marktplaats probleem hebt kan kloppen, sinds eBay het overgenomen heeft is het waardeloos geworden.
Gratis adverteren lukt haast niet meer, wil je gratis dan heb je maar iets van 180 karakters wat je aan tekst mag plaatsen.
Marktplaats gebruik ik zelf eigenlijks ook niet meer, meer facebook en bokt.
Van alle advertenties dat ik heb staan, reageert zo beetje 90% via facebook, of bokt. De laatste 10 is marktplaats.
Ik krijg juist alleen maar penny-meisjes via Bokt ... Hoe werkt dat dan via Facebook Myk_en_shant?
mnkortleve schreef:Ik krijg ook vnl reacties van 12 13 jarigen die denken dat ze Ankie zijn, mijn paard is niet geschikt voor een beginner/manege ruiter.
Heel lief en heel braaf met de juiste ruiter, met zadel zonder zadel, met bit en bitloos te rijden geen enkel probleem, je moet alleen niet twijfelen, bang zijn en je moet consequent zijn en als ze dan een foto van een tinker zien dan denken de meeste dat het wel mee zal vallen, mijn tinker is geen koudbloed![]()
Een zeer werkwillig paard, maar de meeste kunnen haar niet rijden en waarom dat snap ik niet, goudeerlijk paard hier op de foto met mijn toen 5 jarig zoontje.
[ Afbeelding ]
Jalenka_Kiya schreef:Een vriendin heeft mijn advertentie ook op Facebook gezet en veel likes en reacties, maar niet van mensen met interesse. Mijn advertentie hier op de markt wordt goed bekeken maar ook nog niks gehoord.
Zelf nog wat mensen gemaild behalve degene die zichzelf helaas te groot vond, maar die vonden het alledrie te ver weg.
Inmiddels mijn link ook aan zoveel mogelijk vriendinnen in de paardenwereld door gestuurd, ik hoop zo iemand te bereiken die interesse heeft!
Ik ben pas net weer op zoek maar ik had toch wel een beetje gehoopt in ieder geval 1 reactie te krijgen...
Omdat ik weet hoe moeilijk het is een goede bijrijdster te vinden en dat het bij de eerste de beste niet altijd raak is schrikt dit me wel een beetje af.
Lianne86 wat een vragen zeg...
Xjosee dat is ook apart! Gewoon nooit meer komen opdagen / iets laten horen?
Ik vraag geen bijdrage en hoor dat sommige bijrijders dan minder serieus zijn, maar ik hoop dat het lessen op eigen kosten wel de juiste mensen aantrekt (en afschrikt)
Lianne86 schreef:Over maneges... Ik zeg heel eerlijk dat ik schrik van mensen met alleen manege-ervaring. (Aan de teugel rijden is belangrijk, sporen, leren laarzen en weet ik veel wat... Zolang het er maar mooi uit ziet...)
Ga iig eerst even op de manege naar een paar lessen kijken en kijk dan eens of je die ruiters uberhaubt op je paard wil zetten(Geloof me, ik schrok toen ik aan het kijken was.)