Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sophie_flame schreef:Maar het is wel iemand waar ik het ak eerder mee heb gedaan, ze is zo lief. En met haar valtbgeen ruziente krijgen eigenlijk.
love_horse1 schreef:Sophie_flame schreef:Maar het is wel iemand waar ik het ak eerder mee heb gedaan, ze is zo lief. En met haar valtbgeen ruziente krijgen eigenlijk.
Tsja dat zegt iedereen over z'n beste vriendin!
Je moet het maar zelf weten hoor
Maar de kans is groot dat jullie ruzie krijgen of dat je vriendin de pony gewoon inpikt
Yezzi schreef:love_horse1 schreef:[quote="Sophie_fla
Maar het is wel iemand waar ik het ak eerder mee heb gedaan, ze is zo lief. En met haar valtbgeen ruziente krijgen eigenlijk.
Maar de kans is groot dat jullie ruzie krijgen of dat je vriendin de pony gewoon inpikt
Yezzi schreef:xZiva_ schreef:Ik heb het ook 2x met een vriendin gedaan, zelfs allebei een paard apart, maar dat ze op de 'mijne' zat als ik daar aankwam, omdat ze dacht dat ik toch niet meer kwam..
dus nu 2 vriendschappen verpest helaas..
Dat is wel heel vreemd. Zat ze altijd op die van jou?
xZiva_ schreef:Yezzi schreef:Dat is wel heel vreemd. Zat ze altijd op die van jou?
ze zat meerdere keren op die van mij ja..
dan was ik iets later als de tijd dat ik normaal kwam, en dat had ze maar vast voor mij gereden omdat ze dacht dat ik niet kwam. dan kreeg ik de opmerking: je mag wel uitstappen hoor!
ook een tijdje dat haar verzorgpaard kreupel was.. ipv van dat ze vroeg of ze een keer op de mijne mocht, had ze met de eigenaar geregeld dat we van paard zouden ruilen
ben toen zo pissig geworden, ben per direct gestopt.. ook omdat de eigenaar dat zomaar met haar besloot
love_horse1 schreef:Sophie_flame schreef:Maar het is wel iemand waar ik het ak eerder mee heb gedaan, ze is zo lief. En met haar valtbgeen ruziente krijgen eigenlijk.
Sophie_flame schreef:
Yezzi schreef:Omdat het altijd handiger is om een verzorgpony te doen als je evenveel ervaring hebt. Dus niet dat de een nog een beginner is en de ander al vergevorderd (manegeniveau).