Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus goed ik mag aan het einde van de les altijd een hogere sprong springen. (dit klinkt ook heel fout..
)
) ik wist al van tevoren dat Mach ging weigeren (Omdat we niet eens normaal konden toewerken naar de 1,20) maar goed toch maar op aan gereden en ja hoor weigeren. Als hij weigerd dan durft hij niet want ik weet gewoon van hem dat hij alles voor me zou springen. (Ik ken hem door en door.) Maar goed ik moest hem van haar dus slaan, en dat deed ik dus niet. (Kon het niet over mijn hart krijgen) Na 2 weigeringen vroeg ik of die eerst 2 gaatjes alger mocht, nou goed dat mocht. (Zei ondertussen: Zie je wel ik zei toch dat jullie niet zo hoog konden, en dit motiveerd mij aleen maar
) Dus nou moeiteloos over die ene sprong, toen dacht ze dat ik er mee op wilde houden, dus ik zo Nee en nou weer net zo hoog als die andere. Zij sprong opzetten van 1,20m. Aangaloperen rustig op de hindernis af en we vlogen er samen overheen. Het valt echt niet tebeschrijven wat ik toen voelde. (Het klinkt een beetje dramatisch maar het voeld zo geweldig om samen iets tebereiken) Dus ik naar Manon nou zie je wel dat we het kunnen.
Kat, dat is echt erg!
t is dan wel niet mijn pony .. maar ik maakte me meer zorgen dan de eigenaar
(k maak zo even een topic
)
Als ze fel is gaat ze meestal meteen bokken en galloperen (komt nogal vaak voor) maar vandaag was ze super braaf, ze reageerde goed op mijn stem en lichaamstaal, ik longeer nooit met zweep maar maak dmv lichaamstaal duidelijk wat ik bedoel (groot maken als ze moet versnellen en mezelf klein maken als ze langzamer moet) & daar reageerde ze vandaag super op 
smurffie schreef:die staan in stal ... bezweet .. niks mee gedaant is dan wel niet mijn pony .. maar ik maakte me meer zorgen dan de eigenaar
)
Anora schreef:smurffie schreef:die staan in stal ... bezweet .. niks mee gedaant is dan wel niet mijn pony .. maar ik maakte me meer zorgen dan de eigenaar
)
Misschien een zweetdekentje erop doen? Of dat in ieder geval voorstellen aan de eigenaar.
Ik zou ook zeggen drooglopen maar dat lijkt me niet verstandig agz ze waarschijnlijk helemaal opgefokt en angstig zullen zijn..
.
.
?

ik ga bij courage altijd juist naar beneden als die sneller moet, omdat hij dan verwacht dat ik de zweep pak..
en ik loop naar achter als die slomer moet ..
.. war moet zo'n topic eigelijk
?? 

Annn schreef:hey Lizz
morgen shoppen in leiden met moeders
lekker veel geld uitgeven (A)