Tuurlijk laat k t jullie zo snel mogenlijk weten.. Zo snel als ik 't ook weet.. Héél stiekem wat aan t rondkijken op Internet.. Maar ik weet nu wel dat als t einde Erik is.. T ook einde verzorgmiepje Iris is ..
Weetje.. Ik bedacht.. Als hij niet beter kan worden.. Maar geen pijn heeft.. En ze willen hem toch niet houden.. Maar laten inslapen.. Dan ga ik toch echt proberen hem te kopen.. &m dan maar lekker op de wei zetten oid.. En stapritten maken.. Ik bedoel.. Ik wil m niet kwijt..
Ik bedoel.. Als hij geen pijn heeft.. Maar niet beter wordt.. Dan issiej vast goedkoop over te nemen.. Das voor hun toch altijd goedkoper dan hem te laten inslapen :s..
Nee.. Maar wel id bak moest ik 2x met hem draven.. Er op.. En toen kreupelde hij niet.. Na de buigproef wel.. Dus ik weet t allemaal niet.. Want eerst kreupelde hij in draf wel..
Ik deed met Nike eens per week of 2 weken een klein stukje draven. Een rechte lijn. (lag eraan hoe vaak ik met ur gestapt had) En dan steeds kijken of er verbetering in zat. Was ut echt slecht dan duurde ut weer wat langer voordat ik weer ging 'proberen'. En zo is ut toch langzaam aan weer goed gekomen. (maar dat is misschien wat anders dan Erik natuurlijk)
Erik draafte eerst wel kreupel dus.. Nu niet meer :S Ofsoo.. Maar het is ook niet echt dik meer.. Dus opzich.. Ik denk aan de ene kant wel dat er een kans is.. Hij is wel vooruitgegaan in mijn ogen.. Maar goed.. dat is in mijn ogen.. :S..
Wel leuk dat je dingen van Furano terug ziet in Erik zeg! Begrijp je helemaal! Las in je profiel dat je ouders Furano hadden gekocht als iemand anders niet meer had geboden.. denk je dat ze nu op Erik zouden bieden?