Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissFloorx schreef:ja dat wel. Met die pony heb ik ook veel beter een klik onder het zadel. Gisteren heb ik een uur met haar in het bos gereden en dat was echt genieten!
MorganeR schreef:Ach joh, het is nog redelijk vroeg op een zondag, veel mensen zitten dan niet achter de computer een verzorgster te zoeken hihi. Is er geen privéstal in de buurt?
MorganeR schreef:Ik ben zelf gewoon (misschien een beetje brutaal) het erf opgelopen en vroeg of de eigenaar of eigenaresse er was. Aan haar heb ik toen gevraagd of ik een briefje op mocht hangen, dat mocht. Wel heb ik dat briefje ontzettend bescheiden geschreven zodat het alleen maar mee kon vallen de eerste keer dat ik er was hahaha. Binnen drie dagen had ik al een reactie, wel een tip: schrik je niet dood van een onbekend nummer waardoor je gebeld wordt (ik schrok echt heel erg, helemaal vergeten dat ik mijn nummer daar achtergelaten had.)
MorganeR schreef:Ik zou het gewoon alleen doen. Ik weet van mezelf dat ik dan nog extra verlegen word omdat er dan iemand mee staat te kijken en luisteren. Ik heb het niet zo op heel veel luxe, doe mii maar gewoon een stal waar de paarden zich prettig voelen, als dat da toevallig luxe is, dan maakt dat niet uit.
MorganeR schreef:Ik heb in mijn vorige bericht wat tips erbij gezet, ik hoop dat dat een beetje helpt.
@yezzi, dat is inderdaad fijn maar het zijn dus wel twee paarden, dus echt sprake van 'delen' is er niet.