Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anora schreef:Pff ik weet nog niet hoe ik naar school moet komen
Bel: dat aanmeldding op jou spel doet raarIk kan niks invullen.. Ik dacht laat ik is een kijkje nemen maar goed..
je moet op de bovenste rand klikken,, dat ding is soms vaag heeft zo zijn kuren 
Anora schreef:Ik ben er weer.
Kan niet naar school
Doeg Shaarrrr
maar omdat het minder leek gingen ze toch nog rijden op de tijden dat de meeste uit zijn.. *aan de ene kant geluk, andere kant niet
* Maar ik hoorde dat wij misschien morgen vrij zijn omdat het zo hard waait.. *hoop het
*__Artje__ schreef:Ik moet straks voor mn werk naar Schiedam.. maar ik heb een bushokjesloze halte.. dus ik waai gewoon weg denk ik..
Misschien dat mn vader me naar de metro wilt brengen, als hij tijd heeft.. anders zie ik mezelf echt onder een bus waaien ofzo
niet prettig dat er geen bushokje is,, maar groote kans dat als ie er wel was dat ie weg waaide
Maar je mag niet onder bus waaien..
! Is gevaarlijk,, stomme wind. 
__Artje__ schreef:Mensen ik ga straks wegwaaien
Ik was net ff in de tuin en daar vloog ik
op de fiets waai ook helemaal weg (moest een stukje fietsen van de bushalte naar huis)
gelukkig had ik ook een beetje wind mee..Meliaforever schreef:DE HELE SCHOOL MOEST ONMIDDELIJK NAAR HUIS!![]()
wij mochten niet naar huis.. 
Meliaforever schreef:IK LEEF NOG!IK MOEST FIETSEN!
Had je de wind mee of niet? 
Dinniej schreef:Whaha, jullie hadden in ieder geval nog meewind. Wij hadden zijwind, dat is zó gemeen als je langs allemaal sloten fietst

Anora schreef:Ik wil een nieuwe bikini, zonnen, zwemmen en genieten van de vakantie
**lilykashmir schreef:Kan niet wachten tot mei.
Heerlijk op het strand, Rhodosgenieten van de zon, jongens, heerlijk bruin worden
)Ier schreef:Jeetje.. Ik ben er weer.
Ze geven hier serieus gewoon weer alarm.
Melding op school dat iedereen die met de bus was nr huis moest om dat om 3ur de bussen stopten.
Mr mijn bus ging niet meer voor drieen. dus mams mij opgehaald.
Iedereen lopend of fietsend moest ook direct naar huis omdat het anders te gevaarlijk was.. =S
Onderweg keihard n tak op autoraam, schrok echt heeel erg.
Mr geen schade aan auto gelukkig..
Ier schreef:Romy, ik zou binnenblijven..
Ze geven ook verkeersalarm.
Als je niet naar buiten hoeft moet je niet gaan!..
Voor dieren en mensen.
4 van de 6 staan dan ergens anders(zijn overigens ook van een andere eigenaar) end ie staan ZONDER SCHUILING! gewoon op het land.. 
Romytjuuh schreef:haha, das minder. najah niet dat hier minder waait hoor.
De tuinstoelen vliegen hier int rond man.
En er ligt bij ons in de tuin een groente bak, waar die vandaan komt weet ik ook niet
bij ons waait de surfplank over het dak 
__Artje__ schreef:IK BEN TEGEN EEN HEK GEBLAZEN OP HET METROSTATION... auuw..
En het was echt doodeng.. op schiedam keilde er een glazendakplaat naar beneden voor mn neus, en toen werd het station ontruimd
Morgen ben ik bont en blauw.. maar ik heb wel werk

, ik wil morgen niet naar school hoor als het weer zo hard waait..
mochten vandaag ook al niet eerder weg (omdat het toch minder ging wordeno p het moment dat ze gingen beslissen
) naaierige school..
en morgen moet je net allemaal presentatie's doen.. ik heb er echt geen zin in!
Dat die bus rijd is omdat de verbinding van mijn plaats naar de plaats van mijn school niet bepaald goed is, zo rijden er geen lijn-bussen
en als je met de trein gaat moet je helemaal om
)
!!
__Artje__ schreef:Piet Poulusma zei net dat het morgen wss net zo erg zou zijn...
k moet morgen door de polderfietsen
moet de paarden voeren,..
k zie mij al liggen in de sloot

dat ze me maar moet ziekmelden (dan maar op de niet eerlijke manier) maar ze is nooit zo lief.. ik moet altijd naar school 
.
dus dat gaat niet werken
want als het met de wind van vandaag is
whahahahahahaha dan
I belief i can fly
whahaha 

BellyBel schreef:Tja, ben best wel vaak nep-ziekdus dat gaat niet werken
Hehe lekker fietsen daarheen ;O*
Morgen móet k wel FIETSEN naar school