Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anora schreef:Pff ik weet nog niet hoe ik naar school moet komen
Bel: dat aanmeldding op jou spel doet raarIk kan niks invullen.. Ik dacht laat ik is een kijkje nemen maar goed..
Anora schreef:Ik ben er weer.
Kan niet naar school
Doeg Shaarrrr
__Artje__ schreef:Ik moet straks voor mn werk naar Schiedam.. maar ik heb een bushokjesloze halte.. dus ik waai gewoon weg denk ik..
Misschien dat mn vader me naar de metro wilt brengen, als hij tijd heeft.. anders zie ik mezelf echt onder een bus waaien ofzo
__Artje__ schreef:Mensen ik ga straks wegwaaien
Ik was net ff in de tuin en daar vloog ik
Meliaforever schreef:DE HELE SCHOOL MOEST ONMIDDELIJK NAAR HUIS!![]()
Meliaforever schreef:IK LEEF NOG!IK MOEST FIETSEN!
Dinniej schreef:Whaha, jullie hadden in ieder geval nog meewind. Wij hadden zijwind, dat is zó gemeen als je langs allemaal sloten fietst
Anora schreef:Ik wil een nieuwe bikini, zonnen, zwemmen en genieten van de vakantie
lilykashmir schreef:Kan niet wachten tot mei.
Heerlijk op het strand, Rhodosgenieten van de zon, jongens, heerlijk bruin worden
Ier schreef:Jeetje.. Ik ben er weer.
Ze geven hier serieus gewoon weer alarm.
Melding op school dat iedereen die met de bus was nr huis moest om dat om 3ur de bussen stopten.
Mr mijn bus ging niet meer voor drieen. dus mams mij opgehaald.
Iedereen lopend of fietsend moest ook direct naar huis omdat het anders te gevaarlijk was.. =S
Onderweg keihard n tak op autoraam, schrok echt heeel erg.
Mr geen schade aan auto gelukkig..
Ier schreef:Romy, ik zou binnenblijven..
Ze geven ook verkeersalarm.
Als je niet naar buiten hoeft moet je niet gaan!..
Voor dieren en mensen.
Romytjuuh schreef:haha, das minder. najah niet dat hier minder waait hoor.
De tuinstoelen vliegen hier int rond man.
En er ligt bij ons in de tuin een groente bak, waar die vandaan komt weet ik ook niet
__Artje__ schreef:IK BEN TEGEN EEN HEK GEBLAZEN OP HET METROSTATION... auuw..
En het was echt doodeng.. op schiedam keilde er een glazendakplaat naar beneden voor mn neus, en toen werd het station ontruimd
Morgen ben ik bont en blauw.. maar ik heb wel werk
__Artje__ schreef:Piet Poulusma zei net dat het morgen wss net zo erg zou zijn...
BellyBel schreef:Tja, ben best wel vaak nep-ziekdus dat gaat niet werken