Haha nee ok. Maar heb ff denke.. woensdag echt un uur op Nike zitten te leren. En heb ut blijkbaar niet goed opgeslagen. Terwijl ik op dezelfde manier geleerd heb als in de 1e. En toen onthield ik écht alles. Met pw wist ik ut niet meer.. of maar heel vaag..
Iris; leeft je computer nog? want je stuurde mij dat virus, dus heb je er zelf ook op geklikt
Ja, ik heb/had ook dat virus ik open dat zo en opeens gebeurt er van alles.. dat virus stuurd die link naar iedereen die online is op je msn lijst en ... dan is er nog meer gekloot
leuke foto's hoor.. ik ga vanmiddag na school naar Vera ff uitmesten. ben al eenweek niet geweest.. egt moeilijk hoor hogeschool, werk en paard combineren. ben egt blij dat ze op de weide staat, dan hoef ik me niet zo schuldig te voelen. dus ook dadelijk ff lekker wandelen met der.
Ik heb het daar ook soms moeilijk mee, alles combineren... en dan ben ik ook nog afhankelijk van anderen wanneer ik naar stal kan Gelukkig is dat meestal wel iedere dag.
haaloooo wat ging de dag toch sloom!! alle lessen waren saai en duurde lang.. had er maar 4 maar het leek echt veel meer mja.. was wel gezellig vooral de laatste les, geschiedenis ben ik slecht in en meestal zitten we in groepjes, maar nu stonden de tafels los van elkaar.. geen so of pw ofzo waarom ze zo stonden wist ik ook niet maarja, ik dus achter zo'n jongen zitten die het wel goed kon, want die gast had gezegt dat die alles aan mij ging vragen, heeft die hus ook gedaan, echt de hele tijd annemiek vertel.. ( ok wel is andere maar heel vaak ik) en ik wist het allemaal niet, dus die jongen voor mij de hele tijd voorzeggen, en die man hoorde het niet haha was wel grappig en ook een ander meisje (N) daar veroeg die wat aan, toen draaide die zich om naar eht bord en toen zei iemand anders het \, en toen zei die goedzo N haha was echt grappig