Hier is un meisje op msn bezig dat een dier (pony/paard) van 1.62 een paard is. Dacht toch egt dat een dier een paard is vanaf 1.57(,4) :s of ben ik nou zo blont...
Nee idd... AFSCHUWELIJK maar goed dat vind ik Heb het niet zo met die Anorexia vage modellen gevalle Ik hou hier maar verder mn mond over want heb dr al zooo vaak een discussie over gehad heb dr niet zo zo'n zin in om dat weer te doen
Ow jij ook al Marlene; succes met je toetsweek ik leef met je mee heb zelf ook toetsweek...
@dina; ik zitnu op 3 Havo en ga volgend jaar naar 4 vmbo-t; moet je maar even een paar pagina's terug lezen, daar staat over wat ik moet inhalen enzo ..
@ pattypaard: vind je het zo grappig om met mijn naam te rijmen of kwam het toevallig zo uit? En ja, een dier is een paard idd vanaf 1.57,4 m! (mijn vroegere verzorgpony was eigenlijk net een paard, maar met ijzers eraf werd ie stiekem toch ingemeten zodat ik toch op wedstrijd kon).
Maar je kunt toch niet van havo naar vmbo? Daar heb je een heel ander systeem enzo
Kán wel; Maar dan moet je veel dingen inhalen waar de vmbo mensen in de 3e allemaal al ''schoolexamen'' ofzo voor hebben gedaan;
Ik moet dus 30 uur Biologie; 10 uur Geschiedenis en een Ckv opdracht in 2 weken maken, terwijl anderen daar een jaar over doen.. Maar zoals ik al zei, staat dat een paar pagina's terug al;