Sterkte Ier.. Ben weer terug van Odin, het rijden ging best wel goed (voor de 4e x) Heb het alleen wel heel erg koud
kouleier Whiih coowl marlene *ik weet ut ik weet ut Als we un meeting hebbe moet je me dat ook leren he!!! Cursus Cursus
kou leier.. Dat bedoelt ze .. Denk ik..http://www.zippyvideos.com/688028843388 ... 117/*ier14Ik springen met Eefje..40cm.. Niet lachen t is grappig ik weet t
Btw Zie ook even HOE irritant Eefje kan zijn als ze wil lopen.Kop in de lucht en gassen maar.. Pfft..
DIERENBEUL :d haha neej leuk he kleine pony´s kga waarschijnlijk deze week ook met Dante springen haha kijken wat dat word
Dierenbeul? :w..Whaha ..Men.. Die pony ging er doodleuk vandoor met MIJ op dr rug..Dat beest spoort niet
Poging tot Eefje te laten stilstaan..Maar madame wil niet en gaat raar doen Vandaar die tong + hoofd omhoog + mijn niet kloppende houding..
Whaha lollige filmpjes Ier!! En ik ga dees of volgende week met Nike springen Mits ik iemand kan vinden die komt foto's/filmpjes maken.
Jah.. Maar ook soms eng ..Ik d8; Durf ik 40 cm Nee..Ach ik gah maar gewoon ..Dus ik rij er op af ..Vliegt ze ineens keihard nr voor ;o
die kleintjes zijn zo vlug... voor je t weet draaien ze zich om en sta je ernaast (denkt aan vorig jaar )
Jah Celine ging Erik even in zn stal doen.. Ik rij langs.. Draait ze zich om en wil mee de stal inlopen ..
haha me zusje zat vandaag dan op dante en Chantal deed het draad van de bak open hoppa dante zo in galop na de uitgang
Ik las nog wat over meetings. Als iemand ooit eens zin heeft naar België te komen, je mag wel blijven slapen hier hoor.
Weet je hoe ver weg België is man ..Maar oké ..Pfft.. Moet maar denken aan Erik.. ;o..Morgen ga ik zwemmen en dan bij iemand logeren.Mr ik gah die mensen 's avonds mailen want ik wil weten hoe het afgelopen is.
Oké.. Bellen kan ook..Maar als t dan niet goed is..Dan.. Dan bel ik liever niet..Krijg t dan liever via mail..