Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yezzi schreef:Mooi! En bij jou, Matanja?
Yezzi schreef:Dat klinkt echt precies hetzelfde als Star! Zo'n lieve knuffel die je overal volgt en echt niet van je zijde wijkt.Ik en love_horse1 hebben bijna een uur met Star en Snowy in de bak gespeeld, ik ging er om 4 uur heen en was om half 9 thuis.
Héérlijk!
feb schreef:ik ben opzoek naar een verzorgpony/paard ik heb alles over voor paarden en ben dan ook een echte paardengek nog meer info over mij en paarden mail mij ik vind niks erg om te doen stallen uitmesten wedstrijden buitenritten en heb je dus iemand nodig mail mij als je dat wil
MissFloorx schreef:helaas ga ik stoppen met het verzorgen van Shadow. De reden hiervoor is dat de afspraken vanuit de kant van de eigenaresse niet worden nagekomen. (voor meer info PB). Maar ik wel ook weer heel erg geluk. Een andere mevrouw op stal heeft 6 jaar geleden mijn lievelingspony van vroeger van de manege gekocht. En nu heb ik donderdag, vrijdag en gisteren op deze pony mogen rijden.