uleon schreef:Wow wat een verhalen hier zeg was zelf weer even opzoek naar een verzorgpaard na de verkoop van me vorige. maar ga het toch maar niet aanbeginnen aangezien ik net mijn studie ben gestart met paarden en ook hele stages ga krijgen met paarden waar ik soms intern aanwezig moet zijn dus dan vind ik zelf dat je dat niet kan maken tegenover een eigenaar een tijdje wel kunnen en dan oppeens een week of 5 niet en dan weer wel en hoe graag ik ook weer een verzorgpaardje wil ga ik dit om deze reden niet doen....
Maar wat mensen hier al hebben gezecht zie ik nu ook steeds meer terug iemand die heeft gezecht dat ze eigenlijk nog niet echt kan rijden en nog geen galop kan zit er super netjes op en vind ook de klussen om het rijden heen zoals uitmesten en vegen hellemaal niet erg
Terwijl er mensen zijn die de heletijd zitten optescheppen over hun eigenpaarden en fantastische verzorgpaarden waar ze allemaal wedstrijden mee rijden niet eens een braaf paard normaal de bak rond kunnen stuuren. En alles wat ze moeten doen buiten het rijden al verschrikkelijk vinden.
Als ik een braaf paard zou hebben/ kunnen betaalen zou ik veel liever de ruiter hebben die zegt dat ze niet kan rijden maar er wel alles voor over heeft dan de ruiter met o zo veel ervaring en die dan vervolgens niks kan.
Veder vind ik het niveau weer niet zo veel verschil hebben een vmbo'er kan net zo sierieus zijn als een vwo'er en met een vwo'er heb je weer snel kans dat ze het te druk gaan krijgen omdat hun school toch wat moeilijker is langere dagen en meer huiswerk en daarin tegen kan een vmbo'er met zijn vervolg opleiding er vaak nog een vp bij hebben en gaat het iemand van de universiteit echt niet lukken....
Maare ik ga weer in mijn meelees modus xp
Hier moet ik echt even op reageren.
Ik als vwo'er (tweetalig vwo'er nog wel) heb echt geen langere dagen dan mijn vriendin die vmbo doet.
Ook heeft een vwo'er het niet moeilijker dan een vmbo'er. Immers is voor iemand op het vmbo de les stof net zo 'uitdagend' als voor iemand op het vwo.