Ik mijn omgeving is het echt onmogelijk om er een te vinden ofzo
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_PatriciaH schreef:Hihi die zijn voor mij wel zeldzaam...heb nu al even een mega lieve meid voor mijn merrie maar onze ruin is een geval apart. Ik gun hem een extra knuffelbeurt maar niemand geniet daarvan zoals ik daar van geniet!
Liesjeex schreef:als je 1 of 2 x per week gaat is dat zeker wel te doen. als het een lief en leuk paard is zal ik het zeker doen !
kschulte schreef:@Patricia, ik vind dat meestal eigenlijk een combinatie. Verzorging en aandacht is heel belangrijk, en daarnaast zou het leuk zijn als de verzorgster ook mag rijden.
Sophie_flame schreef:Ik kan hier in de buurt een soort van lease pony nemen... Maar twijfel best wel erg. Het is best wel duur. Ben bang dat ik het niet zo lang zal kunnen doen. Omdat dan opeens mijn geld op is ofzo. Ik ga morgen een wedstrijd op haar rijden. Dit willen gellukig mijn ouders wel betalen. Maar echt per keer dat ik er heen ga kost het 8 euro. Wat zouden jullie doen?
Oh ja edit: ik mag wel elke keer rijden.