Hm... Boomloos, is dat wat Ier, lijkt mij echt 10 x niets . En die foto's van de sloot zijn GAAF Shaar!
Oeh, Liz, echt zo leuk allemaal ... Zou graag in je schoenen willen staan nu . Courage nog steeds oude gekkerd . Jeetje Felies, is idd wel ff kl.ote dat zij weg is ... Vooral als het ook zo'n druk iemand was waar je ook veel mee kon lachen enzo ...
Euh nou.. .. Lonan voelt tien keer breder Oogt groter (omdat je geen dekje hebt ofcourse, alleen dat dikke ding eronder).. Zit heerlijk zacht.. Je voelt precies wat ie met zn rug doet.. Steun aan knieën; 0,0.. Lichtrijden is vrij lastig in het begin , maar goed.. Al wil het nu wel bij 't vorige boomloze zadel een jaar terug kon ik dat echt niet ..
Maar 'tis echt een wereld van verschil. Had vorige week vrijdag ook boomloos gereden en toen dinsdag weer op dressuurzadel en ik dacht echt; wtf. dit zit vreemd.
Maar goed, heb er nu wel gewone beugels aan. Want met die western beugels is 3x niks
Vandaag met Pien dus naar Alkmaar geweest, weinig gekocht beide, alleen sierraden, was niet zoveel boeiends...
Vanmorgen liep Zamaika niet helemaal 100% en dus dierenarts komt vd week even. Er rijdt op maandag en vrijdag namelijk af en toe nog iemand Wim. en Zam. omdat ik het anders wat tijd betreft niet redt. En zij reed dus vandaag Zam. en kreeg haar al niet in draf en drukte haar door en Zam. ging in protest, en was ook een koper bij en die zei al dat het dier gewoon op het land moest... Maar eigenaren snappen dat nog niet helemaal...
Daarna met Pien mee naar de manege geweest, voor fotograaf gespeeld ... ze gingen springen, bij Vera zijn er nog wel een paar leuke foto's uitgekomen!
Heee mieps Haha Brig, echt raar zo'n naamgenoot Felies, had nog niet gereageerd op jou, echt kl*te dat een goede vriendin verhuisd is!
Oooooooooooooooh ik heb ZO lekker gesprongen, ben echt trots op m'n knol We hadden een klein parcoursje in de baan staan, en 1 hindernis bestond uit de bezembakken, een andere hindernis bestond uit de 'doodskisten' (gewoon bruine kisten ) en onder een andere hindernis lag nog een groot felblauw zeil... Dus dan weten we van tevoren al dat de paarden hier flink op kunnen galbakken Onze instructeur roept dan ook constant 'ZITTEN! ACHTEROVER! DRUK 'M NAAR VOREN! NIET NAAR VOREN LEUNEN!' enz Heb dus wel weer een paar leuke weigeringen te voorduren gehad (eigenlijk alleen maar weigeringen op het zeil bedenk ik me nu, doodskisten en bezembakken gingen super!), maar uiteindelijk ging m'n laatste rondje foutloos! Heerlijk, hij luisterde heel goed naar mijn zit, galoppeerde lekker verzameld en reageerde goed op mijn been. Echt een wereldknol