leeft even op school hier ging dat ding af Ik heb nu tussen uur met ene paar mesnen en wij net naar buiten gaan viel best mee opzich maar op de heenweg ging ik me de eend, en het viel toen ook nog best mee, maar we waaide wel bijna weg echt stom weer niet naar courage wordt dit dus.. misschien wil me moeder me bregen ofzo mja ik zie wel als ik ga ga iig niet rijden
zo leef ook weer wij moesten ook eerder naar huis En veel mensen waren met de bus of trein, maar die rijden allemaal niet meer en ik wou naar courage gaan.. maar ik ga dat denk ik maar nit doen zo din dat is klote :|
Heey allemaal.. nou ik zit ook veilig en wel thuis iedereen moest bij ons ook na het 6de uur naar huis omdat het te slecht weer werd (ik was zoenzo al na het 6de uur uit.. dus voor ons maakte het niets uit ) En hoefde ook niet te fietsen, want werd gebracht en opgehaald! maar hebbe wel kwartier moeten wachten totdat we eindelijk dat straatje doorkonde dat we naar huis toe reden waren er ook al meerdere bomen omgewaaid/ gebroken
Nou ik ben ook thuis. En hoe we zaten samen op 1 kluit door alle auto's heen tesjesen die voor onze school staan, de wind hadden we gelukkig in de rug Komt er zo'n vet harde windvlaag waait er zo een vogeltje tegen me gezicht, dat arme ding had zich niet voor kunnen bereiden op de windvlaag ofzo