weetje, kheb n beetje n dubbel gevoel... omdat mn ouders geen vakantie hebben en me dus niet naar dev kunnen brengen deze week kan ik dus alleen op zondag (net zoals elke week maar k had gehoopt omdat ik vakantie heb dat k dan vaker zou kunnen). Maar aan de andere kant kan ik nu wel vaker naar Juweel. Daar kan ik namelijk naartoe fietsen. Ik ga nu deze week 4 dagen naar Juweel... beetje dubbel gevoel...hmmm
Zo ik leef weer. Niet echt ziek meer Alleen nog heet even mr dat heb ik wel vaker En ik zie wit volgens mn moeder dus ik zo; Jah maar ik voel me niet wit ..
Om 2 uur naar de pony's vanmiddag.. Hoef niet te fietsen, ze halen me op Helemaal blij ..
Kunnen we is uitgebreid poetsen.. Eefje in het hok vastzetten, kijken of ik Erik ergens daar buiten vast kan zetten, kunnen we tegelijk poetsen ..
Vriendin gaat niet mee Maar mn digi wel, dus Celine wil vast wel even een paar fotos maken. Van mij op Eefje .. Springen weet k nog niet, ligt aan de bak etc.. De bak ligt er ook aan of ik echt op Eefje ga Veiligheid voor alles Maar goed .. Als we kunnen springen ga ik springen Laat Celine dan wel even een filmpje maken Dan kan je pas echt laggen ..
DankuU .. Pfft.. Morgen Zwemmen .. Als ik niet Echt ziek ben .. Ik voel me niet ziek nu Gister wel Tot ik ging Fitnesse T helpt echt om in beweging te blijven Daarna thuis zitten en lopen was bal Dus ging ik maar liggen Ik kan altijd nog op Erik gaan liggen ..
Ooh Ik gah maar is wat gymnastiek ter paard doen Kijken of t lukt om achterstevoren op Erik te blijven zitten.. Men Watgebruik ik trouwens veel smileys Echt zon tik van mij..
Hier is het droog Berijdbaar isdii wel Anders zouden ze al wel gebeld hebben.. Deden ze Vrijdag nl. ook En gister + vandaag heeft het nog niet geregent .. Sinds vrijdag al niet meer geloof ik ..