Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:18

nathalie2000 schreef:
Leuk, die knuffels! Echt heel erg schattig! :o

Ik ga misschien een leasepaard nemen voor 25 euro per maand. Nog eventjes op zoek naar een goede stalling met een bak. Mag er verder alles mee doen! <<)

Ook al is het nog niet zeker dat het doorgaat: moet je dan zelf die stalling ook betalen of blijft het bij die 25 euro per maand?

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:31

Chouchou schreef:
nathalie2000 schreef:
Leuk, die knuffels! Echt heel erg schattig! :o

Ik ga misschien een leasepaard nemen voor 25 euro per maand. Nog eventjes op zoek naar een goede stalling met een bak. Mag er verder alles mee doen! <<)

Ook al is het nog niet zeker dat het doorgaat: moet je dan zelf die stalling ook betalen of blijft het bij die 25 euro per maand?

Dat zou ik dan zelf moeten betalen omdat hij in bruikleen zou kunnen, maar gaat waarschijnlijk niet door..

banditxdino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:33

Weet iemand misschien nog een leuke poown om gratis te verzorgen in spaarndam ? :P /3 <3

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:03

nathalie2000 schreef:
Chouchou schreef:

Dat zou ik dan zelf moeten betalen omdat hij in bruikleen zou kunnen, maar gaat waarschijnlijk niet door..

Het wordt dan ook wel heel veel geld voor een paard dat niet echt van jou is natuurlijk... Snap je ouders daarin wel als het niet zou mogen :)

nathalie2000

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:41

Ja, klopt. Had ik me ook al bedacht. Ben nog vol lop aan het sparen, maar dat kan ik beter gebruiken voor later denk ik. En deze week echt op zoek gaan naar een verzorgpony in de buurt, door briefjes in de brievenbus.. :+

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:43

Als je dat geld wat je nu niet hoeft te betalen gaat sparen, heb je over een paar jaar genoeg voor een eigen paard, veel leuker :D

jamietinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:02

Door jullir verhalen krijg ik kriebels om mijn verhaal te vertellen.
Ik was 7 jaar toen ik begon met lessen op een manege. Inmidds ben ik nu 11 op mn 10e heb ik gezocht naar een verzorgpony. Dat ging snel binnen een paar weken een leuke welsh pony gevonden genaamd pelle. De eigenaar was opzich wel aardig. Ik ben er mee gestopt pelle had wel 1000000 verzorgers heel nl heeft er volgensmij op gerden... de vrouw deedt het alleen om het geld. Op mn 11e ben ik weer begonnen met zoeken ik had gereageert op een shet. Nou heel leuk we wouden net een afspraak maken krijg ik oppeens een mail. Ja sorry het hoeft niet meer heb al een paar meiden die het gaan proberen
Veel succes met verder zoeken.
Nou ik heb eerlijk gezegd gehuild ik vond het zo gemeen. Uiteindelijk had ik een reactie van een quarterhorse heel leuk leuke eigenaar helaas te duur ze wou 135 dus de stalkoste delen. Maar toen kwam mijn droom uit! Een eigenpaard. Een 6 jarige tinker merrie wat een schat! Ik wil dr never nooit meer kwijt!
Hou de hoop!!!!

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:08

jamietinker schreef:
Door jullir verhalen krijg ik kriebels om mijn verhaal te vertellen.
Ik was 7 jaar toen ik begon met lessen op een manege. Inmidds ben ik nu 11 op mn 10e heb ik gezocht naar een verzorgpony. Dat ging snel binnen een paar weken een leuke welsh pony gevonden genaamd pelle. De eigenaar was opzich wel aardig. Ik ben er mee gestopt pelle had wel 1000000 verzorgers heel nl heeft er volgensmij op gerden... de vrouw deedt het alleen om het geld. Op mn 11e ben ik weer begonnen met zoeken ik had gereageert op een shet. Nou heel leuk we wouden net een afspraak maken krijg ik oppeens een mail. Ja sorry het hoeft niet meer heb al een paar meiden die het gaan proberen
Veel succes met verder zoeken.
Nou ik heb eerlijk gezegd gehuild ik vond het zo gemeen. Uiteindelijk had ik een reactie van een quarterhorse heel leuk leuke eigenaar helaas te duur ze wou 135 dus de stalkoste delen. Maar toen kwam mijn droom uit! Een eigenpaard. Een 6 jarige tinker merrie wat een schat! Ik wil dr never nooit meer kwijt!
Hou de hoop!!!!

Wat leuk!

Maar ''hou de hoop'' klopt hier volgens mij niet echt, haha. Jij hebt nu wel heel erg veel geluk natuurlijk, een eigen Tinker! Maar niet veel mensen kunnen een eigenpaard betalen, hoeveel ze ook hopen.. :n

_Skinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:57

nathalie2000 schreef:
Ja, klopt. Had ik me ook al bedacht. Ben nog vol lop aan het sparen, maar dat kan ik beter gebruiken voor later denk ik. En deze week echt op zoek gaan naar een verzorgpony in de buurt, door briefjes in de brievenbus.. :+

Ik lees al een aantal weken mee in dit topic, wil je mij een pb sturen met wat meer info. Ik heb een pony in jou buurt staan. Ben alleen wel een zeur. :D

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:36

_Skinny schreef:
nathalie2000 schreef:

Ik lees al een aantal weken mee in dit topic, wil je mij een pb sturen met wat meer info. Ik heb een pony in jou buurt staan. Ben alleen wel een zeur. :D

Hey wat leuk, ik heb je een prive bericht gestuurd! :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:40

wou dat het al vrijdag en zaterdag was dan mag ik al alleen naar finesse :D

maaike_j

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:51

sorry als dit dom is, maar wat is finesse?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:52

dat is mijn verzorgpaard sinds 5 april :D

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:13

_Skinny schreef:
nathalie2000 schreef:

Hehe wat grappig, volgens mij woon jij in mijn straat, 5 huizen verder? :o

_Skinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:45

nathalie2000 schreef:
nathalie2000 schreef:

Hehe wat grappig, volgens mij woon jij in mijn straat, 5 huizen verder? :o
ha en waar is dan dat briefje wat je in de brievenbus ging stoppen. Hihi tis vier huizen. :D

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:57

_Skinny schreef:
nathalie2000 schreef:

ha en waar is dan dat briefje wat je in de brievenbus ging stoppen. Hihi tis vier huizen. :D[/quote]

Nog dichterbij zelfs! :o
Onderweg naar school kom ik altijd langs een weg waar wel paar paardjes staan in de weide, vlakbij het Minkema College!
En op de Dorpeldijk stonden er ook nog een paar, een pony en een paard. Die hadden waarschijnlijk ook al verzorgers.. :')

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:58

Een jaar geleden was mijn laatste reactie hier!
Nadat "mijn" pony vorig jaar in mei overleed ben ik weer op zoek gegaan. Ondertussen heb ik 3 andere verzorgpaarden gehad, eentje werd hem gewoon niet echt, vond het nou niet echt een heel leuk paard. Eentje was best ver weg en door mijn reuma niet echt te doen, toen nog een fjord verzorgd die halverwege december verhuisde.
Nu ben ik dolblij met mijn knappe meisje die ik ondertussen 3,5 maand verzorg :D

Daffie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:39

MorganeR schreef:
Yay! Ik mag me officieel de trotse verzorgster en bijrijdster van Bayron noemen! Hij is echt superlief, hij was alleen wat sloom door een lange buitenrit gisteren. Ik moet wel zeggen dat je in de galop goed merkte dat je een anglo-arabier onder je kont hebt. Sjezus wat een power!

Nu heb ik echt hele erge spierpijn maar ik kan niet wachten tot volgend weekend.

Leuk hoe heb je hem gevonden. ( ik ben ook op zoek )

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:43

Ik heb bij een privestal in de buurt gevraagd of ik een briefje op mocht hangen. Dat mocht en drie dagen later werd ik gebeld.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:44

das wel super MorganeR waneer ga jij weer ?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:46

Deze zaterdag en zondag ga ik weer, maar de arme kerel is een beetje stijfjes van een buitenrit zaterdag en het rijden zondag. Dus of ik veel kan doen weet ik niet.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:55

miss een beetje wandelen ?

ik ga vrijdag en zaterdag weer :D ff kijken wat het weer doet en anders gewoon lekkere lange poetsbeurt en als het goed weer is longeren of door de weilanden wandelen

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:58

Ik ben zondag van me nieuwe verzorgpaard afgevallen. :*

Ik wou opstappen, maar ze rende weg waardoor ik op der kont terecht kwam. Toen ging ze alleen maar harder rennen en bokken, waardoor ik eraf viel. Gelukkig niet iets ernstigs eraan overgehouden, alleen wat blauwe plekken en last van me knie. :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 16:00

Ja wandelen dat kan zeker maar ik ken de buurt niet heel goed.

@samsie, auch! Hopelijk gaat het binnenkort beter.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 16:01

vraag of iemand mee wilt ? :)