Moderatoropmerking:
Beste Ier, Rafaela en Robin__,
Willen jullie allemaal, en ja, ik noem jullie drie met name, eens normaal doen in dit kletstopic? Door jullie gekat over en weer wordt de sfeer een stuk minder leuk in het topic. Waar jullie eens aan moeten denken is hoe je reageert in het topic, hoe je reageert op reactie van anderen. Je kunt ook even 10 tellen nadenken voor je een reactie plaatst, en die even rustig nalezen. In plaats van gelijk je of persoonlijk aangevallen voelen. Als iemand je lichtjes probeert bij te sturen, dan kan je dat ook accepteren, of negeren, maar je gaat er niet vol op tegenaan. Ook degenen die moeten menen bij te sturen, dat kan ook op een leuke wijze zonder gelijk met het vingertje te wijzen en te beschuldigen.
Jullie zijn allemaal oud en wijs genoeg om volwassen te kunnen en te willen reageren. Houd het gewoon leuk en gezellig tegenover elkaar. Dan komt dit topic ook tot waar het voor bedoeld is. Namelijk een leuke en gezellige tijd op Bokt, waar je jezelf door wat geklets kunt vermaken.
Verder wil ik nog even onder andere Lilykashmir en Melisjee, bedanken voor jullie pogingen om het topic en de sfeer in goede banen te leiden

voor jullie.
Tuurlijk hadden wij nu ook gewoon wat OW's kunnen uitdelen, maar daar voelen wij als moderator ook niet veel voor. De schooljuf moeten spelen in dit soort kleine ruzietjes. Jullie kunnen dit gerust uitspreken en afhandelen zonder ons. Kies er nou zelf voor om een leuke sfeer te krijgen en te behouden in je kletstopic. En dat betekent dus ook even rustig reageren, of gewoon iets negeren. Aanspreken mag gerust, maar doe het leuk.
So long..

Maya
PS : Ik weet dat dit met name gister speelde, maar toch plaats ik hem nu hier