Agterbergbak bodem die nog kurkdroog is . En nog wel 2 stallen over, dus het kan wel .Kijkt er trouwens iemand van jullie ook nog vanavond america's next topmodel ?
half 10 . rtl 5.Kahlen vind ik het leukste. Michelle of Tatiana gaat er denk ik vanavond uit...Zullen we een keer een verzorgmiepjes meeting doen ?CSI ook D:! Alleen die vanavond komt heb ik al een keer gezien .
wel duur hoor!Een vriendin van mij heeft het, en als je het 6 keer hebt gedaan, weet je de antwoorden, dus dat vind ik een beetje geldverspilling!
Ooh ja, dat wou ik idd nog voorstellen, had ik ook bij friezentopic gedaan namelijk!maar vind het eigenlijk wel een leuk plan!
Jullie weten vast niet meer wie ik ben Maar een hele tijd geleden was ik ook hier in dit topic Verzorgmiepjes Eff kleine update voor jullie:Macho is een tijdje(paar maanden) terug verhuisd naar een andere stal, die verzorg ik dus niet meer Nu heeft Miiessy hier van bokt dus sinds een tijdje 3 leuke verzorgpony's en daar op stal zochten ze nog iemand voor OdinDus nu verzorg ik sinds een weekje Odin, is ook allemaal heel leuk Oke, ik kom weer lekker mee kletsen