Bij alle paarden en pony's die ik verzorg werd ik gevraagt. Op de stal waar ik de meeste verzorg kreeg ik ze aangewezen ik mag ze doen wanneer ik wil. Heb maar 1 paard die vast op 1 dag doe alleen die is nu kreupel
sharontucker
Geplaatst: 15-07-11 19:00
ik werd gebeld
amyyy55
Geplaatst: 17-07-11 22:05
Bijna allemaal via via gekregen. En had twee pony's via marktplaats. (Hackney+shet hoorde bij elkaar. )
Ik had een advertentie op marktplaats gezet en een tijdje later werd ik gebeld door de eigenaresse van mijn verzorgpaard om een afspraak te maken!
xElmoni
Geplaatst: 18-07-11 11:09
Marktplaats
Shoshanna
Geplaatst: 25-07-11 00:34
Ik leerde de eigenaresse van mijn verzorgpaard kennen op de manege. Ik zag haar daar elke woensdagmiddag. Op een dag zei ze dat ze ging stoppen, want ze kreeg een eigen paardje. Ik was nieuwsgierig en brutaal en vroeg of ik een keertje mee zou mogen en dat mocht. Het paardje vond ik niet zo, is ook erg snel weer verkocht en ze kocht een nieuwe, ik was erbij toen deze gebracht werd en ik was meteen verliefd op haar. Ik ging een aantal keren mee en heb haar toen een mailtje gestuurd of dat ik haar zou mogen verzorgen en dat mocht. Ben vijf jaar beste vriendinnen geweest met de eigenaresse, we deden alles samen met haar paardje. Het laatste jaar zijn we uit elkaar gegroeid, door allerlei dingen. Godzijdank verzorg ik haar nog wel en vertrouwd ze me haar topper toe, doordat ik haar door en door ken, net zolang als zij zelf. Ik ben zo blij dat ik toen dat mailtje heb gestuurd, want een leven zonder mijn lieve paardje zou ik me echt niet meer kunnen voorstellen!
IndianRose_
Geplaatst: 25-07-11 19:45
Ik was op strandwandeling met iemand die dit organiseerd met zijn arabiertjes (ruitershop Horse And Freedom voor de geïntresseerden) en toen vroeg ik bij het terugkeren of hij toevallig geen paard had dat een verzorgster ofzo nodig had, toen zei die: 'aja, mijn hengst!' en toen dacht ik, oeioei, een hengst! Das ondertussen al bijna 4 jaar geleden ofzo
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 25-07-11 21:46
Marktplaats! ik was eigenlijk niet meer zoekende, maar deze mevrouw had mijn gegevens bewaard en mailde mij onverwachts dat ik eens langs mocht komen! Daar heb ik geen spijt van gehad! ik geniet nu al drie jaartjes van mijn paardje:)
Batlow
Geplaatst: 25-07-11 21:47
Marktplaats! Ik had keuze uit 7 verschillende! Heb de dichtstbijzijnde gekozen
Er stond een paard dicht bij ons in een weiland, via via zijn we toen geweten te komen wie de eigenaar was. We zijn toen naar die eigenaar toe gegaan of we die pony mochten verzorgen, dat mocht wel! Maar de eigenaar komt er toch nooit, dus wij kunnen daar lekker borstelen enz.
Huidge verzorgpony via Bokt Zag een profiel uit Deventer voorbij komen, heb een PBtje gestuurd met wat ditjes en datjes en de vraag of zij misschien nog iemand voor haar paarden zocht, of iemand kende die een verzorgster zocht Zij bleek iemand te zoeken en ik kon komen kennis maken
Mijn huidige verzorgpony, stond dicht bij mij in een weiland. Via via zijn we er toen achtergekomen wie de eigenaar was, daar gevraagd of we haar misschien konden verzorgen. Dat mocht wel de eigenaar kwam er toch nooit, dus wij gaan haar vaak borstelen of een klein beetje springen in de wei!
Ik heb laatst ook gereageerd op een advertentie op marktplaats. Daar heb ik een antwoord op, we mogen 15 augustus komen kijken. Hoop dat het wat wordt
Ik kende de eigenaresse al, een telefoon nummer op een briefje in de ruitershop, marktplaats en bokt!
Carlijn
Geplaatst: 16-08-11 08:21
Mijn eerste verzorgpony kreeg ik via de moeder van een vriendin die iemand in de winkel tegenkwam die verzorgster zocht, toen ging mijn vriendin verzorgen en ik helpen en toen ging ik op een begeven moment zelf ook verzorgen. Was 12 jaar toen ik het aan de eigenaresse vroeg, dus ik denk geluk dat ik werd ''aangenomen''.
Toen ik met dat paard gestopt ben wegens omstandigheden kwam eigenlijk gelijk Chiwa op mijn pad via een andere vriendin die zei dat ze nog een heel erg leuk paardje op haar stal had. En nu zit ik daar al iets van 4 maanden helemaal goed.
Ik ben (dit weekend) gaan kennismaken met mensen waar ik moest babysitten op hun kindjes. En toen zei ik 'sorry, ik moet binnen een uurtje weg, want ik had afgesproken met een vriendin om te gaan paardrijden'. Toen zei hij 'o, ik heb 2 paarden, als je wil mag je er altijd meer rijden' Hij gaat mij binnenkort het gsm-nummer geven van zijn verzorgster & ik moet dan maar eens afspreken met haar, zei hij.
_Parzival
Geplaatst: 24-08-11 13:56
Mijn vader en moeder kenden de eigenaar van mijn verzorgpaard al. Mijn vriendin verzorgde er paarden, en ik ging steeds vaker met haar mee. Op een gegeven moment kwam ik zo'n twee keer per week, mocht ik eigenlijk ook alleen komen, en kenden ik de eigenaar gewoon. Toen we een keer met de eigenaar mee mochten naar een paarden evenement (waar we overigens niet voor hoefden te betalen, hij wilde zelf alles betalen) vroeg hij of ik een sleutel van de poort wilde, zodat ik voortaan ook gewoon kon komen als mijn vriendin niet kon. Ik zei uit beleefdheid: 'Nee, dat hoeft niet hoor, ik ga toch meestal samen met *vriendin*' Hij gaf me uiteindelijk toch de sleutel, en daar ben ik hem nu toch dankbaar voor haha. Sindsdien is het ook officieel mijn verzorgpaard, en ik ben er heel blij mee: het is een schatje !
theponylover
Geplaatst: 26-08-11 17:42
ik zag er opeens een haf in de wei staan ik heb het gevraagd en ze zij dat ze haar op proef ha d mar als het goedging dat ik haar dan mocht verzogen nou het ging goed dus nu heb ik een superlief verzorghafje
Mglii____
Geplaatst: 26-08-11 17:46
Ik was met een vriendin mee naar de manége gegaan waar zij reed. Dat was op een zondag dus was er natuurlijk niemand op die manége. Inneens hoorde we hoeven en toen gingen we kijken. Het was een vrouw en een jonge kerel met aan paard. Ik ben toen met die vrouw beginnen praten en uiteindelijk vertelde ik haar dat ik al een tijdje op zoek was naar een verzorgpaardje. Ik mocht toen samen met mijn vriendin de stal doen van haar paard. Uiteindelijk heb ik haar nr gekregen en ben eens bij haar thuis geweest. Heb een tijdje daar stallen uitgemest en heb toen eens 1 keer mogen rijden en 1 keer aan de hand in de bossen mogen stappen ( was toen 11 jaar ong). Ben zo in contact gekomen met een andere vrouw die een pony had waar ik mee mocht rijden. Heb twee jaar daar mee gereden , verzorgt en heel veel geleerd. Pony is te klein geworden , van manége veranderd en er rijd nu een ander meisje mee. Terug contact opgenomen met die eerste vrouw en daar verzorg ik nu weer , maar nu mag ik na mn klusjes ook rijden op Boris , in het begin in de wei wat dressuren en elkaar leren kennen en nu buitenritten
Sjors
Geplaatst: 26-08-11 17:47
gefokt
SHARONxSTAR
Geplaatst: 27-08-11 20:09
Eigenlijk altijd via marktplaats zoeken , zoeken en nog is zoeken. Nu nog steeds alleen nog geen berichtjes terug. Ik heb wel 2 x een verzorgpony gehad via marktplaats. Nu weer druk zoekent.
Elinexx
Geplaatst: 27-08-11 20:12
Markplaats, bokt & vragen
XDemi_
Geplaatst: 28-08-11 13:27
via marktplaats
_Babettee_
Geplaatst: 29-08-11 12:04
Ik had op kapaza een advertentie geplaatst. De eigenaars van het paard waar ik nu meer rijd hebben via die weg contact met mij opgenomen.