Ja.. ik mocht dus niet starten omdat Nike kreupel zou zijn..
Ik gezegd dat ik er niks van merkte. (soms wat onregelmatig bijv. in de bocht als IK iets niet goed deed oke. Maar zéker niet kreupel. Dat voel ik toch echt wel)
Had ik uiteindelijk de keus.. of niet starten. Of ik mocht starten maar dan kreeg ik toch allemaal 5ven enz. en dan zou ik een verliespunt rijden (terwijl dat niet eens kan in de B..) Maarja.. toen niet gestart.
Toen mocht ik kiezen of ik bij de andere proef, met andere jury wel zou proberen. Kijken of die der niks van zeiden. Maar toen heb ik uiteindelijk met moeite ervoor gekozen om dat toch niet te doen. Hoe graag ik ook wil.. Dat word toch zeker wel gezegd tegen de jury en stel ik zou er daar ook uitgestuurd worden of ze zou daar echt niet goed gaan lopen. Dan is ut niet alleen dat maar dan kijken mensen ook al direct op een heel andere manier tegen me aan.. Toen kwamen er toch wel wat traantjes
Heb gelukkig verder wel nog un leuke dag gehad door de mensen daar. Er kwamen allemaal mensen die mij niet eens kenden en ik hun ook niet naar me toe om met me te praten, te vragen wat er was en te zeggen wat hun ervan vonden enzo. Heb ook complimenten gehad over dat ze me wel netjes vonden rijden. Na mij was un meisje dat helemaal aant schreeuwen van ut huilen was.. zei de jury later nog tegen me dat ik eigenlijk op die pony van haar had moete zitte. (pony was ondertusse hardstikke braaf)
Maarja.. mensen waren echt heel aardig voor me en hebben me ook allemaal geholpen met dingen. Echt heel fijn!
(Was samen met Nike, trailer & me vriendin daar gedumpt zo van bel maar as je weer naar huis wil dan kom ik wel weer
)
Maarja.. baal der wel echt vet erg van.