Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rena100 schreef:Kan ook zijn dat het kind anders naar school was? En nu thuis is omdat die ziek is? Ik zou zo'n persoon echt nog wel een kans geven hoor, ziek zijn van je kind is echt wel overmacht.
Mocht ze nou de tijd zelf kunnen indelen, zou ze bijvoorbeeld inderdaad een oppas kunnen regelen of 's avonds naar paard gaan wanneer man/partner/oppas thuis is. Dus mocht het in de toekomst weer zijn dat kind ziek is, dan zijn er nog veel andere uurtjes op een dag waarop je wel naar het paard kan lijkt me.
ik zat echt helemaal in mijn hoofd met een klein kindje dat nog niet naar school gaat.
betaal nu 2x per week een aantal uren oppas om te kunnen rijden en lessen overdag (man wil avonden en weekenden ook iets kunnen doen aan klussen en sport of hobby), die werkt full-time)joyce B schreef:Gaat er nu ook om of ze zelf initiatief neemt om de afspraak te verzetten en of ze dan wel komt. Moet je er zelf steeds achteraan of komt er weer wat tussen dan weet je genoeg en kun je je dat gesprekje besparen
joyce B schreef:Dan wil ze in elk geval wel echt...
maar ik hoop dat het nu eindelijk eens goed gaat, want volgende week komt iemand kijken bij mijn mega coole draver Fred.
dus ben benieuwd naar jullie ervaringen nu ik toch weer een keer ga kijken of ik een geschikt iemand kan vinden.
, maar wel dat ze de stal doen en voer klaarzetten, voor het paard waar ze wat mee kunnen doen en voor mijn andere paard. Maar dat is blijkbaar al heel lastig (om dat te vragen...
). En ik wil graag vaste dagen.... is ook altijd lastig... en ik wil graag dat ze 1x rijden en 1x iets anders doen (longeren, wandelen, grond werk etc etc) maar goed ik ben benieuwd....
maar heb eerder ook ander 'soorten' paarden gehad, zelfde geneuzel hoor.