mariska32 schreef:Celestial schreef:Lianne, dat is echt rot... Het is echt jammer dat het net iets te ver weg is voor me, maar ik hoop dat het snel beter gaat gaan met je verzorger en anders dat je snel een ander vind...
Er staat inmiddels een super leuk paardje op de Bokt markt, heel erg leuke advertentie en lekker dichtbij, maar '18+ en manege ruiters hoeven niet te reageren'. Toch jammer als je over een weekje 17 wordt en juist op zoek bent naar een uitdaging met veel begeleiding om veel te kunnen leren... Ik snap wel dat mensen deze grenzen stellen hoor, ik zou ook heel voorzichtig zijn met mijn paard (mocht ik er een hebben), maar ik hoop toch dat er iemand is die me de kans geeft om die ervaring op te doen. Zucht
gewoon reageren en je motivatie erbij vermelden.
veel eigenaren stellen die eis omdat je echt niet wil weten wat er soms op een advertentie afkomt. [om te huilen]
Komt dat niet vervelend over? Ik bedoel, ik zou het niet fijn vinden als ik die eis zou stellen en er alsnog mensen die daar niet aan voldoen gaan reageren...

(Zoals ik al vaker heb gezegd, ken iemand van 30+ en die vertrouw ik mijn paard niet toe... en iemand van 17 en die zou hem zo mee mogen nemen naar alles...)
Maar het was jammer dat de ouders hadden gedacht dat ik op mijn pony elke dag les ging geven dan en hun kind ging vermaken na schooltijd.. "Oppas met paard aangeboden"
en die ook een stuk beter met paarden omgaan... Dus vandaar... Gewoon proberen.. En ja, je hebt mensen die zich vastbijten aan die leeftijdsgrens. Maar er zijn er ook genoeg die zoiets hebben van "probeer maar een keer...":) Succes iig! Ik duim voor je dat je de laatste soort tegenkomt!
Ik heb in de mail ook duidelijk gezegd dat ik het volkomen snap als ze vasthoud aan de leeftijdsgrens, het is haar paard en zij kent hem het beste
... Maar dan kun je toch wel een keer komen borstelen of wat dan ook? (Of ligt dat gewoon aan mij? :S)
Nu hopen op beter weer, zodat de bak weer berijdbaar is en ik met haar zelf een keer kan afspreken.
)
komt omdat ik ook mensen ken die zweren bij een instructrice met wie ik binnen 3 minuten knallende ruzie zou hebben omdat ze echt geen idee heeft waar ze mee bezig is :S
maar de ene eigenaar wil dit lezen, de andere dat... Maar zolang er staat "In overleg... als het klikt.." dan "mag een stuk meer"