Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimme_Spurs schreef:Mindim schreef:Zeg nooit nooit, soms kom je er niet onderuit om afspraken te maken.
Nee klopt, maar dat zou dan een rede hebben. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de knollie in de stront te laten staan zonder voer en beweging, ook al is het niet mijn knollie
Gimme_Spurs schreef:Ik zeg toch niet dat de eigenaar steken laat vallen!? Waar haal je dat nou weer vandaan?!
Cassidy schreef:Gimme_Spurs schreef:Ik zeg toch niet dat de eigenaar steken laat vallen!? Waar haal je dat nou weer vandaan?!
Een eigenaar is ten allen tijde verantwoordelijk voor zijn dier. Dus hij zet hem op een locatie neer waar gemest wordt, of hij zorgt voor iemand die dat doet. Als jij een van de personen bent die dat volgens afspraak gaat doen, ga dan niet vissen naar complimenten maar doe gewoon je werk....
Mindim schreef:Gimme_Spurs schreef:En dit is het laatste wat ik zeg hierover, laten we on-topic blijven. Ik ren niet weg van een discussie, maar daar is deze topic niet voor bedoelt.
Moving on
dit topic, niet deze, om even bij correct nederlands te blijven
Teigetje008 schreef:(het is zelfs zo dat ik een stal op onze manege kan huren voor 117€ per maand, dus voor dat geld zou ik zelf wel weer een paard op stal kunnen nemen, dus vind het extra krom zeg maar). Ik wil alleen geen eigen paard meer ivm back-up kosten zoals DA die ik nu niet kan betalen.
Cassidy schreef:Teigetje008 schreef:(het is zelfs zo dat ik een stal op onze manege kan huren voor 117€ per maand, dus voor dat geld zou ik zelf wel weer een paard op stal kunnen nemen, dus vind het extra krom zeg maar). Ik wil alleen geen eigen paard meer ivm back-up kosten zoals DA die ik nu niet kan betalen.
Uiteindelijk is het aan jou om de kosten te accepteren. Maar ga dan niet piepen dat er een bijdrage wordt gevraagd.....