Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hippepony schreef:Verzorgen is hartstikke leuk, maar de meeste meisjes vinden alleen rijden leuk. Ik fiets 2/3 keer in de week 5 km heen en 5 km terug om: paarden binnen te halen en te voeren en soms te poetsen en heel soms, maar dan ook heel soms te rijden. Gratis. Hartstikke leuk, maar sommige meisjes zien dit anders en ik vind dat raar, maar die meisjes vinden mij raar.Raar maar waar
Hippepony schreef:Voor mij is een shetlander al genoegZou het hartstikke fijn vinden als ik op een mooie sportpony mocht rijden, maar dat komt nou eenmaal niet aanwaaien en al helemaal niet gratis (mijn ouders willen er niet voor betalen).
Nixxs schreef:Wat als je nou wel graag een verzorgster voor je paard wilt, maar niet iemand
die hem rijd, heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik zou best iemand willen vinden die mijn paard wat extra liefde en aandacht geeft,
maar ik wil niet dat er ook op hem gereden gaat worden.
Is dit een onmogelijk en/of raar voorstel of komt het wel vaker voor ?
xSCWx schreef:Misschien in Hoek van Holland bij de kinderboerderij (staan enkele Shetjes), of naast de ijsbaan zit een stal (nouja, alleen wei met paarden) enne... Bij mij op stal zoeken ze niemand...
xSCWx schreef:Ja daar is de kinderboerderij inderdaad.
De ijsbaan is niet de waterweg volgen, maar het spoor over de 2e links (als je op de fiets zit), dan na ongeveer 200 meter zit rechts de ijsbaan, daar moet je het pad op en als je doorrijd kom je bij wat boerderijtjes.
xSCWx schreef:Even een linkje. Rechts van de foto is Maassluis, dan ga je gewoon het spoor over zoals je ook de waterweg zou volgen. Rechts van de ijsbaan bij de paarse pijl ga je erin.
http://img560.imageshack.us/img560/9646/hvhijsbaan.jpg
Nixxs schreef:Wat als je nou wel graag een verzorgster voor je paard wilt, maar niet iemand
die hem rijd, heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik zou best iemand willen vinden die mijn paard wat extra liefde en aandacht geeft,
maar ik wil niet dat er ook op hem gereden gaat worden.
Is dit een onmogelijk en/of raar voorstel of komt het wel vaker voor ?