Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hasiinaaax

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:06

Yeaahh ! Eindelijk een reactie gekregen op een van mijn PB's ! Hopen dat het doorgaat!

mauuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:10

eveliienxx schreef:
niet dat ik er veel verstand van heb en hier de slimmie uit probeer te hangen ( even vooraf )
maar misschien is het te proberen om een soort van 'opnieuw ' te beginnen met inrijden ? ik weet niet of het helpt, want ik heb er dus niet fantastisch veel verstand van, maar misschien is het te proberen

Is misschien een goed idee! Ik denk alleen niet dat ik dat kan.
Misschien eens kijken voor iemand...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:01

Hier is het feest hoor, ben net gebeld voor iemands haflinger! Helemaal leuk, ga zaterdag om 3 uur proefrijden en ik heb een heel positief vermoeden aangezien er gelijk werd gezegd dat ze hun dagen aan mij willen aanpassen en ik ook mag lessen! Die mevrouw wilt liever zelf zaterdag rijden maar als ik dan ook wil wilt ze best haar paard 2 uur laten lopen (ik rijd niet zo intensief)

*\o/* *\o/* *\o/*

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:02

al mn vriendinnen met hun leuke verhalen over verzorgpony's maken me zo jaloers altijd, pff :( Ik ga zo snel mogelijk naar de plekken met paardjes om briefjes op te hangen. Helaas veel kampen waar iedereen gewoon de pony's mag pakken, en daar houd ik niet zo van. Iemand nog andere tips ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:21

Mag je niet met die vriendinnen mee?

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:30

wonen dik meer dan een uur rijden haha, dus dat is geen optie :(

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:32

Doanique schreef:
Hier is het feest hoor, ben net gebeld voor iemands haflinger! Helemaal leuk, ga zaterdag om 3 uur proefrijden en ik heb een heel positief vermoeden aangezien er gelijk werd gezegd dat ze hun dagen aan mij willen aanpassen en ik ook mag lessen! Die mevrouw wilt liever zelf zaterdag rijden maar als ik dan ook wil wilt ze best haar paard 2 uur laten lopen (ik rijd niet zo intensief)

*\o/* *\o/* *\o/*

Whaaa zo leuk voor je!!
Hoop dat het iets word :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:33

Na lang zoeken had ik een verzorgpony gevonden, meer dan een jaar de pony verzorgd en een goede band mee opgebouwd, maar vanaf februari gaat ze verhuizen naar een stal zo'n 50 km verderop, wordt voor mij te ver :(

In verband met mijn examenjaar is het wel handig dat ik nu mijn volle aandacht kan richten op school, maar ik vind het wel erg jammer. Ga waarschijnlijk vanaf februari weer naar mijn oude manege terug zodat ik wel kan blijven rijden, maar dat is natuurlijk wel heel anders.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:51

Noem me even een zeikwijf... maar ik wil geen andere verzorgster eigenlijk :S maar aan de andere kant is het wel weer ideaal voor paard zijn conditie (en anders moet ik hem toch echt mee gaan verhuizen en is het lastiger met veel nar buiten :S) Maar mijn vorige verzorgstertje was gewoon perfect en dat vind ik vast nooit meer en en en *aargh* Er komt wel een ander meisje rijden, maar als ik kijk wat voor gezeik ik daar alweer mee heb (nouja, vooral met mijn moeder.. maar toen ik zei dat ze dan zelf maar mijn pony moest gaan longeren was het ook weer niets :') als zij hem goed zou longeren 2x per week ofzo, zou ik niemand meer nodig hebben... maar nee... paard laat mams uit :') dus dan gaat dat niet alleen... en hem meenemen mag ook niet, een nieuw iemand wil ze niet... half ruzie daarover :S tjah...) Eigenlijk wil ik hem gewoon meenemen naar hier :') Hier zijn ook makkelijk mensen te vinden :')

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:59

Als ik zo lees dat ze der maar een kwartier 20 minuten voor over heeft om te fietsen .. dan ben ik bang dat je niet snel iets vind! De shetjes die ik verzorg zijn 15 km een uur fietsen en de fjord 30 a 45 minuten! :j

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:01

Ik vind 30 minuten fietsen toch echt wel de max, anders zou ik het echt nietmeer redden, zou ik steeds te laat thuis komen en dan gaat mijn schoolwerk er onder lijden denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:09

Ik moet nu denk ik 20/25 fietsen maar over 3 maanden heb ik een scooter. moet wel [naam] met de haflinger combineren maar ik ga als het klikt waarschijnlijk stoppen op de manege dan :)

edit; en [naam] staat 5/10 min dichterbij dan de haf op dezelfde dijk :)

sanne_xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:39

Morgen bij een super leuk paard kijken , hopen dat het wat word !

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:06

Mag ik me hier melden?
ik vraag het, omdat ik dus nu nog 2 verzorgpony's heb maar de ene bijt iedereen en de ander is doodsbang.
ik ben dus op zoek maar verzorg ze nu nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:09

Ik zou het juist leuk vinden om een band op de bouwen en de bijtende wat respect te leren! Wat zegt de eigenaar ervan?

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:17

de ene pony is ook heel bamng voor de eigenaar en de shet bijt iedereen. hij is niet opgevoed, alleen van een weitje gehaald als weidepony..

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:17

Ja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk, 15min. is niet veel.
Ik had eigenlijk niet helemaal door hoeveel km 15 minuten is, gnagna, maar dat is dus erg weinig x)

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:13

bah bah, als ik deze week iemand zou vinden kan ik helaas niet komen voor proef.. heb woensdagavond me vinger gebroken ..

ben nog steeds opzoek dus, heb inmiddels al een paar reactie's gekregen maar helaas is het te ver.

anneroxanneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:26

ik meld me ook zoek ook nog een lieve pony omgeving Assen. heb al lang gezocht maar het lukt maar niet... ben een beetje de hoop aan het opgeven.

tulonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:50

bijrijders zijn moeilijk te vinden,
heb ook een adv. geplaatst, maar niemand reageerd,

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:06

Net via marktplaats toch nog wat gevonden, ik hoop dat ze binnenkort weer reageren en dat het iets is ^^ was wel moeilijk zoeken joh ;o

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:15

khad bijna een fjord gevonden 3km verderop, zoekt ze een 18+ -.-'

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:22

rosslover schreef:
khad bijna een fjord gevonden 3km verderop, zoekt ze een 18+ -.-'

dat probleem blijf ik ook hebben :( in sommige gevallen kan ik het heel goed begrijpen maar soms...

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 00:59

ik liep bij ruitsport bij ons in de buurt rond om een zweep te kopen mij moeder sogt me en riep mijn naam er was nog iemand die reeageerde met de zelfde allen met een e er achter en ja toen haden we even gevraagd en ze vroeg of ik haar shet wou als verzorgpony hier een foto van jawaar ben nu l gestopt Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 18:37

Ik mag die haflinger gaan doen! Hij heet [naam], en is 15 jaar.
't Is een onwijze knuffel en ik mag er ook mee lessen! Jeeeej!
Laatst bijgewerkt door Dani op 04-01-18 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Namen verwijderd op verzoek.