Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Haha, ja zo kreeg ik een mailtje van een meisje dat vroeg of mijn shet bij amsterdam staat. (nee, hoek van holland rotterdam heb ik terug gestuurd). Toen kreeg ik een mailtje: ik ga naar mijn oma en opa in groningen, kan het dan wel? Heb maar simpelweg alleen nee geantwoord
Rianne_ schreef:Herkenbaar mnkortleve! Van die mensen die reageren terwijl ze niet aan de eisen voldoen (bijvoorbeeld leeftijd). Als er over te praten viel zou dat er wel bij staan denk ik dan.En imo moet je ook gewoon een fatsoenlijke reactie kunnen sturen. Fijn dat jij nu gewoon een passend iemand hebt kunnen vinden die al een jaar meehelpt! Maar waarom ben je dan nog steeds op zoek naar een bijrijdster? Of lees ik dat verkeerd? Omdat je zegt dat je af en toe nog een advertentie plaatst.
mnkortleve schreef:Rianne_ schreef:Herkenbaar mnkortleve! Van die mensen die reageren terwijl ze niet aan de eisen voldoen (bijvoorbeeld leeftijd). Als er over te praten viel zou dat er wel bij staan denk ik dan.En imo moet je ook gewoon een fatsoenlijke reactie kunnen sturen. Fijn dat jij nu gewoon een passend iemand hebt kunnen vinden die al een jaar meehelpt! Maar waarom ben je dan nog steeds op zoek naar een bijrijdster? Of lees ik dat verkeerd? Omdat je zegt dat je af en toe nog een advertentie plaatst.
Ik heb 6 paarden waarvan er 3 gereden kunnen worden, nu op het moment ben ik niet echt actief op zoek, maar als ik iemand tegen kom die een beetje goed kan rijden dan zou hij/zij welkom zijn.
Ik red het zelf niet om vaak te rijden dus als ik dan iemand heb die 3 dagen kan, dan blijven er voor mij nog 4 dagen over en als ik in die 4 dagen niet vaak kan dan staat het paard toch niet stil.
Niet dat het paard er mee zou zitten aandacht krijgen ze verder wel, maar voor de spieren is het ook niet goed om dan weer wel en dan weer niet te rijden.
Wij hebben een melkveebedrijf, 3 kleine kinderen, paarden, honden, katten en dan komt er wel eens wat tusssen zodat de dag al weer om is en ik weer niet heb kunnen rijden.
Rianne_ schreef:Ze zou willen dat er mensen waren België (Roosdaal) die een bijrijdpaard aanbieden maar die mensen hebben blijkbaar zelf genoeg tijd voor hun paard óf hebben nog nooit van de optie 'bijrijder' gehoord. Zo komt het op mij over..Ze bedoelt niet letterlijk dat je je paard er naar toe moet verhuizen.
Char96 schreef:Hebben jullie hier ervaring mee, hebben jullie tips, of kunnen jullie wel een bijrijder gebruiken in Ommen / Hardenberg?