Succes met uitruimen van de schuur liz 
mooi dat ht zo goed ging Ier 
Kom ik daar aan, land natuurlijk zeiknat
ik olfert eerst ff op stal zetten.. stuk ongeduld zeg
ik heb het halster amper om en hij loopt me toch te trippelen
dus ik dat beest eerst ff rustig neergezet ent oen weer terug gelopen, deed die weer gewoon normaal, gek beest 
Toen door de dras naar courage precies bij het hek is het natuurlijk weer zeiknat
had mn sneakers aan (wel uode hoor ) maar die waren doorgelekt
lekker nat dus 
nja courage deed gewoon normaal, had alleen bloed op zn rechter voorvoet. ik eerst ff naar de poetsplek gelopen met hem, ff gekeken, zat geen wondje ofzo.. Beest geeft me een duwtje met zn neus(doet die wel vaker gewoon speels zeg maar
) zie ik ineens ook bloed op mn jasje! dus hij had een bleodneus
het stroomde er niet uit ofzo, maar er zat een hele bloedprop 
Dus ff naar die man. Had ff het bloed weggehaald en in zn neus gekeken
zat ook geen wondje ofzo.. Nja toen eerst ff in de longeercirkel gedaan. ik pak nog ff de zweep voor de zekerheid, begint die opeens heel hoog te bokken en te rennen
die bak ik niet zo groot dus ik dacht poedersuiker ga nuo niet op je bek 
Nja niet gebeurt
.. Maar hij stond echt te kijken van Kom je nou nog spelen? 
echt grappig 
dus ik naar binnen gaat die weer lopen rennen 
gek beest, nja toen ff beetje met hem gedold, gewoon beetje meerennen en ineens omdraaien
vind die altijd helemaal leuk
Toen eerst ff normaal laten lopen. Lekker drafje deed die
zo had ik hem nog nooit zien draven
hij kan het wel 
Maarja, toen weer galop, gewoon rustig, weer terug draven, 3 tellen, en daar ging die weer
helemaal gek 
Raar beest 
toen nog ff uitlaten stappen, met zn nieuwe vliegenmasker 
Toen ff zn voetjes schoongemaakt, zullen nu trouwens wel weer vies zijn 
Zn vliegendeken omgedaan, heel gedoe, ik gooide dat ding erop.. Zitten die gespen allemaal nog vast :S lekker onhandig 
nja, hij zit nu opzich wel goed.. maar ik zit nog een beetje te te twijfelen, weet alleen niet waarom 
Maarja..
Ik met dat beest rustig dravend naar de wei, steeds harder, ik rende me kapot, snap eigenlijk niet waarom ik niet stopte 
Toen olfert er weer in, dacht ik slim te zijn door eerst ff halster + touw om te doen, nou dat beest had weer haast 
maar toen draaide die weer om.. en kon ik hem loslaten..
Heel verhaal haha