[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:14

Mag ik ook een beetje? ;o..
Mn moeder wil zo nog gaan fitnesse..
Dus ik moet ook maar..
Echt energiepeil van 0,1 ;o..
Moeheid.. Pfft..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:16

Ik leef al heel veel pagina's hier ook ..
Wopaa .. Dat moest ik even kwijt

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:18

Robijntjah schreef:
Ja, ik heb echt een hekel aan pestende, in hokjes denkende mensen... laat iedereen gewoon zijn zoals ie is! ben daar tegenwoordig heeeeel erg fel op geworden!

helemaal mee eens!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:19

Hahaha kom maar halen

@ pattypaard: dood aan alle pestende mensen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:22

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:23

Ik ben trouwens heel erg fan van dat liedje in dat filmpje
Sinds vandaag..
Vind t echt geweldig nummer

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:23

haha ag vroeger lukte het me ook wel om veel mensen van ut idee mij te pesten af te helpen *denkt aan de keer dat ze het echt genoeg vond en volop achteruit trapte..in de kl*ten van een jongen )
Maar nu al helemaal niet meer... ut helpt ook wel om mensen uit te banketstaaf, goed je eigen mening durven te zeggen enz.

oh ja.. die zijn dan vaak wel al snel uitgepraat

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:27

Whaha ...
Als mensen mij aanstaren vind ik dat heel irritant .. Ga meestal ook doodleuk terugstaren.
Als ze me dan ook nog gaan roepen een keer. Dan negeer ik dat even.

En dat er ovr ons geroddeld wordt door de halve school..
Mensen bij ons om uitleg komen vragen terwijl het te ingewikkeld ligt.. Pfft.. Ze bekijken t maar ;o

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:44

whaha moest net ook nog denken aan un keer dat un jonge mij voor shut wouw zette voor de halve school
Ik liep naar un andere jonge heen en daarmee praten en toen begon hij allemaal geluiden te maken.. wieiieeewww wwwoooowwww enz. en toen ik terugliep begon die weer en maakte ik un geluid..(veel harder enz. dan hij kan) en toen iedereen lache en stond hij voor shut (klinkt misschien niet zo lollig maar die kop van hem toen )

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:45

leuk filmpje trouwes!
muziek van elton john? (asltie zo heet )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:48

Nee Phil Collins..
Van het album Testify; This Love This Heart..

Anoniem

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:54

We komen net tot de conclusie dat ie op dezelfde middelbare heeft gezeten als ik... hopen dat ie niet bij mensen in de klas zat die mij ook kennen, want dan kan ik het wel weer vergeten

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:02

oeps die bedoelde ik!! heeft ook ut liedje can't stop loving you ofzowiets (elton john zingt die wel eigelijk??)

whaha grappig robijntjah ag, das verleden tijd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:05

Ja hij moet mij trouwens ook maar nemen zoals ik ben, en anders niet

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:06

HAAAAAI IEDEREEN!! Ben weer terug ben een weekendje weg geweest met een groep vrienden, was echt super gezellig! maar pfff, wat zijn dr veel pagina's bij gekomen (10 ofzo ) korte samenvatting??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:07

het meeste is over het algemeen slap gezever

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:35

Ier schreef:
Whehe ..
Weetje.. Ik vind dat iedereen is heel veel over zn verzorg moet vertellen.. Ik weet niet zoveel van alles pony's vn jullie

Ik begin wel
Erik;
Ze zeggen dat hij 15 is.. Maar de DA zegt dat ie jonger is dan 15..
Ras weet ik niet (zie topic bij rassenpraat om mij te helpen) en hij is lief.. Hij is 1.58 hoog en zal nooit iets verkeerd doen.
Bijterig als je voor zn boxdeur staat. Reden; Hij wil ALTIJD eten..
Hij trapt nooit, nahjaa behalve soms nr Eefje als die te dicht id buurt komt. Soms gaati wel wat bokkensprongetjes maken maar met een klein of onervaren iemand zou die dat nooit doen.

Eefje;
3,5 jarige merrie, Welsh A.. Een echt krengetje op stal en met verzorgen. Trapt zonder enig pardon en bijt ook, wordt steeds liever en begint mij te accepteren. Onder het zadel een echte racemonster. Iedereen kan er op, maar dan gaat ze wel hard lopen..
Het is vrij moeilijk om haar echt rustig te laten lopen..
Net een energiebom.

Oke, nu ik!

Thunder:
7 jarige ruin, kruissing arabier. Doet niet gemeen ofzo op stal, een echte lieverd. Ook heel lief met rijden, maar hij kan ook heel erg pittig zijn, en dan bokt en scheurt ie net zo lang tot je eraf ligt
Gelukkig ken ik zn streken nu wel en ben ik er altijd goed op voorbereid haha. Dressuur is hij nu ongeveer op L1\L2 nivo, maar hij kan zeker veel meer! Springen vind hij ook heel leuk!

Joris:
17 jarige ruin, ook kruissing Arabier. net als Thunder super lief op stal en ook met rijden. je hoeft alleen je been maar naar achter te leggen en hij doet schouderbinnewaards! Joris heeft M1 gelopen. Hij kan ook heeeel goed springen!!

Zo goed

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:35

Jenni schreef:
HAAAAAI IEDEREEN!! Ben weer terug ben een weekendje weg geweest met een groep vrienden, was echt super gezellig! maar pfff, wat zijn dr veel pagina's bij gekomen (10 ofzo ) korte samenvatting??

idd, is allemaal niet zo heel boeiend in dit topic kan je zo inspringen

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:38

heb vandaag weer op Thunder gestapt, en toen moest ik ff draven omdat de instructrice dan kon zien of hij goed liep. Ik spoorde aan, en BAM toen ontplofte de bom! Bokken, hoofd tussen zn voorbenen scheuren stijgeren al zn energie moest er ff uit haha hij was weer helemaak vrolijk alleen ik was wat minder blij haha ik dacht dat hij gelijk weer kreupel was! Dit was gelukkig niet het geval, dus ik ben weer rustig verder gestapt!

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:41

whaha, gekke po0nie

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:42

Ja, ik dacht dat ie heel zielig was gaat ie opeens scheuren en gek doen haha hij vond het hartstikke leuk, er zat ook geen rem meer op

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:43

haha

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:52

Ga ff lekker in bad, morgen ga ik weer op mijn BOM stappen haha volgens mij gaat ie weer ontploffen was vet grappig de instuctrice zij net 'wat is ie sloom he? Na 3 weken stilstaan' hahaha ze had het nog niet gezegd of mijn BOM ontplofte haha

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:57

haha

ik hoop dat het morgen op houdt met regenen... en zo niet ga ik toch naar de paardjes! anders verveel ik me helemaal dood....

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 21:00

Ben ik weer, weer ff bijgelezen .

Echt lief hondje joh ! Trouwens beterschap Ier!

Whaha, Thunder .

PinkyPower, kom dan gezellig hier naar heerhugowaard, de hele dag droog !