Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Ja, ik heb echt een hekel aan pestende, in hokjes denkende mensen... laat iedereen gewoon zijn zoals ie is! ben daar tegenwoordig heeeeel erg fel op geworden!
Ier schreef:Whehe..
Weetje.. Ik vind dat iedereen is heel veel over zn verzorg moet vertellen.. Ik weet niet zoveel van alles pony's vn jullie
Ik begin wel
Erik;
Ze zeggen dat hij 15 is.. Maar de DA zegt dat ie jonger is dan 15..
Ras weet ik niet (zie topic bij rassenpraat om mij te helpen) en hij is lief.. Hij is 1.58 hoog en zal nooit iets verkeerd doen.
Bijterig als je voor zn boxdeur staat. Reden; Hij wil ALTIJD eten..
Hij trapt nooit, nahjaa behalve soms nr Eefje als die te dicht id buurt komt. Soms gaati wel wat bokkensprongetjes maken maar met een klein of onervaren iemand zou die dat nooit doen.
Eefje;
3,5 jarige merrie, Welsh A.. Een echt krengetje op stal en met verzorgen. Trapt zonder enig pardon en bijt ook, wordt steeds liever en begint mij te accepteren. Onder het zadel een echte racemonster. Iedereen kan er op, maar dan gaat ze wel hard lopen..
Het is vrij moeilijk om haar echt rustig te laten lopen..
Net een energiebom.
Jenni schreef:HAAAAAI IEDEREEN!! Ben weer terugben een weekendje weg geweest met een groep vrienden, was echt super gezellig! maar pfff, wat zijn dr veel pagina's bij gekomen (10 ofzo
) korte samenvatting??