Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jibbel schreef:Ook eens met wwijk. Ik merk zo'n wereld van verschil tussen degene die verzorgt en af en toe rijdt en degene die meteen kwam om te rijden.
Cerastes schreef:Plukje : wat vervelend voor je! Is het geen idee om je merrie gewoon nog ff een jaartje rust te geven?
Of eventueel voordat iemand erop gaat eerst 10-15 minuten longeren met veel overgangen?
Dan is ze daarna misschien wel rustig met rijden...
Plukje schreef:Cerastes schreef:Plukje : wat vervelend voor je! Is het geen idee om je merrie gewoon nog ff een jaartje rust te geven?
Of eventueel voordat iemand erop gaat eerst 10-15 minuten longeren met veel overgangen?
Dan is ze daarna misschien wel rustig met rijden...
Merrie heeft zelf een blessure aan haar rug gehad waarvoor het belangrijk is dat ze in beweging blijft.
Longeren doen we altijd voor het rijden, maar aan de longeerlijn is ze zelfs sloom te noemen.
Het vlugge stelt ook eigenlijk niets voor, daarom baal ik zo. Ik ben zelf helemaal geen held, maar een paard wat boven tempo loopt voor maximaal 10 minuten kun je naar mijn mening geen uitdaging noemen.