love_horse1 schreef:als ik vaker naar Snow zou willen gaan moet ik ook meer betalen!
Dat vind ik een hele goede reden.
Moet je ook meer betalen als je extra dagen komt meehelpen
met klusjes/verzorging?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:love_horse1 schreef:als ik vaker naar Snow zou willen gaan moet ik ook meer betalen!
met klusjes/verzorging?
Yezzi schreef:Anke schreef:
als ik vaker naar Snow zou willen gaan moet ik ook meer betalen!
met klusjes/verzorging?
chelle_dora schreef:Om even op het 'meerdere verzorgpaarden' terug te komen; ik als eigenaar zijnde zou er dus wél een probleem mee hebben. Niet omwille van de tijd die er in zo'n dier gestoken moet worden, maar meer om het feit; verschillende stallen, verschillende infecties en bacteriën. Ik zou daar als eigenaar absoluut niet blij mee zijn, al dat gewissel tussen stallen
love_horse1 schreef:chelle_dora schreef:Om even op het 'meerdere verzorgpaarden' terug te komen; ik als eigenaar zijnde zou er dus wél een probleem mee hebben. Niet omwille van de tijd die er in zo'n dier gestoken moet worden, maar meer om het feit; verschillende stallen, verschillende infecties en bacteriën. Ik zou daar als eigenaar absoluut niet blij mee zijn, al dat gewissel tussen stallen
Heidi (verzorgshet) staat niet op een stal.
En zodra ik thuis kom ga ik m'n handen wassen, douchen, paardrijkleren in de was
love_horse1 schreef:chelle_dora schreef:Om even op het 'meerdere verzorgpaarden' terug te komen; ik als eigenaar zijnde zou er dus wél een probleem mee hebben. Niet omwille van de tijd die er in zo'n dier gestoken moet worden, maar meer om het feit; verschillende stallen, verschillende infecties en bacteriën. Ik zou daar als eigenaar absoluut niet blij mee zijn, al dat gewissel tussen stallen
Heidi (verzorgshet) staat niet op een stal.
En zodra ik thuis kom ga ik m'n handen wassen, douchen, paardrijkleren in de was
Yezzi schreef:Hoeveel berichten heb je gestuurd dan?